Hartmann Neuron special edition € 2990,- nieuw

Origineel geplaatst door Leo
trouwens inderdaad een mooie kutsmoes van die thomann, met zijn 50 jaar.... het ding wordt overal 'gedumpt'.

als je bij die ouwe thomann op zijn verjaardag komt, moet je zeker zelf nog een tompouce en een paar biertjes meebrengen. de vuile vrek!

LOL! :dubbel:

Je hebt gelijk, het is leuker voor de bedenkers dit speeltje en voor de high-tech filmstudio's e.d. (vanwege de surround-opties enzo)
 
Heb hem op verschillende forums kunnen horen,maar om zoveel geld uit te geven?Klinkt natuurlijk niet slecht,maar heb een paar alternatieven die een fractie van de prijs is van de neuron met een gelijkaardig kwaliteit van sounds.Stuur hem richting v-synth prijs en ik koop hem.Ik bedoel zeker een knap instrument maar wie geeft nog zoveel geld als je de alternatieven bekijkt?Want je koopt een synth,maar iedereen wil een studio uitbouwen,dit en dat apparaat komt er nog bij,en je budget slinkt zeer snel,zeker als je met je muziek op internet wil komen,bedoel je hebt dan al vlug pc,software cubase,pro-tools,enz. nodig,bouw het maar eens op?
Koop een G5(of pc met zeer snelle processor) met een zeer goed usb-midi klavier,koop soft-synth's,een bv.pro-tools voor je opname's en je bent evenveel kwijt dan één neuron en je speelt met dezelfde kwaliteit.(of misschien nog beter!).Want je hebt verschillende klankbronnen,moog,absynth,atmosphere....enz.
 
Origineel geplaatst door Leo
Dat is nou precies wat ik mijn zoontje probeer te vertellen over die kaarten van Yugi Yo of zo...
Maar nee hoor: 15 euro voor een stapeltje kaartjes terwijl er kasten vol met Pokémonkaartjes liggen.
Net z'n vader.

LOL!

Maar goed dat je maar een simpele synthverslaving hebt ipv een autoverslaving of zo. :D


Maar ik blijf erbij de Neuron is en blijft een ordinarie PC die op Linux draait (en toch buggy) in een luxe uitziend jasje.
Ze kunnen makkelijk een VST maken of zo die precies hetzelfde kan, en niet zo duur is.
Maar dan kom je weer bij het punt dat VST's verkopen gewoon niet loont omdat ze niet zoveel gekocht worden.
 
de kracht van deze synth zit toch in het neural network,zoiets als camel audio cameleon 5000?
en de Resonator Neuronium is ook op een soort neural netwerk gebaseert ,maar dan met een andere vorm van synthese
als dit soort ontwerpen doorzetten zou toch meer synthese mogelijkheden bieden!.......om nou meteen weer een andromeda erbij te betrekken????
 
Back
Top