Vrouwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
stelletje rukkers

Heheh... ouwe pantoffel roker :D

O.k. dan, on topic.

De vetste dingen die in "TRACKS" gepost worden zijn van Mariska. Dat vind ik dan. Dus ook al zijn er nie zo veel meisjes hier. Verder kan ik alle muziek hier wel beoordelen als goed of slecht, de dingen die zijn maakt raken me wel. En of dat nou komt omdat er 'n vrouwelijk tintje aan zit... of omdat zij een van de weinigen is die de ouwe "Detroit" sound heeft... voor mij vooral dat laatste.

Maar jah.. de meeste bandjes die ik zie bestaan vooral uit mannen. Dus het is niet eens zo zeer synth gebonden, maar misschien hebben meisjes wel minder met muziek..? Of i.i.g. minder met het uitvoerende gedeelte van muziek.

Vorige week wel 'n bandje gezien met vrouwelijke drummer. wel vet. Zie je niet vaak. Maar waarom is het dan meteen vet? Waarom vind ik dat dan leuk om te zien? Oh ja, ik ben 'n jongetje. Die hebben dat.

Heb jij dat dan nooit Sunny? Dat je 'n meisje 'n enorm mannelijk beroep uit ziet voeren dat je dat dan... opmerkelijk vind? Niet dat synth spelen zo mannelijk is...

Ik zal de aankomende tijd eens in de gaten houden hoe het zit met de podium verdeling . En of het wel zo "erg" is als dat wel hier nou zien. Of is het helemaal niet zo, maar houden meisjes er gewoon niet van om er mee op 'n forum als deze te koop te lopen.

Duss...
 
Klein vraagje:

Is het vrouwlijke geslacht vertegenwoordigd op dit forum????????? Ik zie ze niet.

Hier begon het trouwens mee, hier gaat het al heel lang niet meer over. We zijn ons alleen nog maar af aan het vragen WAAROM ze hier niet zijn. Niet OF ze er zijn.
 
Hier begon het trouwens mee, hier gaat het al heel lang niet meer over. We zijn ons alleen nog maar af aan het vragen WAAROM ze hier niet zijn. Niet OF ze er zijn.

Omdat vrouwen showgirls willen worden en geen instrumentisten/muziekanten. Dansen, zingen, opmaken en nieuwe schoenen kopen. Ze staan mooi op de voorgrond.

Ik kan met enige autoriteit zeggen als ik naar mijn algehele muziekcollectie kijk hoeveel "vrouwen groepen" zijn en hoeveel solisten mannen zijn en bij beide tel ik met een hand meer dan genoeg:

Vrouwen-groepen (en hier praat ik NIET over de Spice-Girls wannabe groepen): Bananarama - Bangles - Heart - 4 non blondes...

Mannen solisten: George Michael, Dave Gahan (met geluk van zijn Depeche Mode's reputatie, anders... weet ik niet), Michael Jackson (RIP), Gary Numan, Prince.

Solisten-vrouwen zijn niet te tellen, hetzelfde geldt voor mannen-rock-pop-groepen. Kortom: met dit eenvoudig onderzoek kun jij concluderen waarom vrouwen hier niet zijn, ze vinden over het algemeen niet leuk om achter de apparaten te staan-zitten. Als je naar zing.nl gaat is het beeld totaal anders... :)
 
Omdat vrouwen showgirls willen worden en geen instrumentisten/muziekanten. Dansen, zingen, opmaken en nieuwe schoenen kopen. Ze staan mooi op de voorgrond.

Daar ben ik niet mee eens. Niet alle vrouwen zijn zo'n showbeesten.

Er zijn honderdduizenden vrouwen die muzikant zijn, of componeren, maar het is idd wel zo dat vrouwen misschien minder graag "prutsen met bakjes". Het is veel te technisch.
Net zoals de meeste vrouwen geen computerprogrammeur, of mecanicien willen worden.

Het gevoel, dààr gaat het om. Ik denk dat vrouwen in de muziek eerder voor een klassiek instrument zullen kiezen dan synths en software ;)
 
Daar ben ik niet mee eens. Niet alle vrouwen zijn zo'n showbeesten.

Er zijn honderdduizenden vrouwen die muzikant zijn, of componeren, maar het is idd wel zo dat vrouwen misschien minder graag "prutsen met bakjes". Het is veel te technisch.
Net zoals de meeste vrouwen geen computerprogrammeur, of mecanicien willen worden.

Het gevoel, dààr gaat het om. Ik denk dat vrouwen in de muziek eerder voor een klassiek instrument zullen kiezen dan synths en software ;)

Je maakte hier wél een punt, tenminste bij de laatste zin.

Ik ben geen vrouw maar zou ook niet kiezen voor gear zoals het hier gebruikt wordt. Heb geen zin een geen tijd voor. En ja niet alle vrouwen (die van muziek houden) zijn showbeesten, zij willen showbeesten worden.
 
ik ken een behoorloijke vracht vrouwtjes muzikanten, geen van allen showbeesten.
wel allemaal uitstekende instrumentalisten en zangeressen.
das dat is een beetje nonsense.
:mega:
 
wat ben je toch een ouwe *&^kerd, gun je t ze niet?
doet dat wat af aan jouw sublieme kunsten?
 
Heb jij dat dan nooit Sunny? Dat je 'n meisje 'n enorm mannelijk beroep uit ziet voeren dat je dat dan... opmerkelijk vind?

bassgitaar spelen of zo...?
 
Omdat vrouwen showgirls willen worden en geen instrumentisten/muziekanten. Dansen, zingen, opmaken en nieuwe schoenen kopen. Ze staan mooi op de voorgrond.

Omg, en dan nog ontkennen dat je seksistisch bezig bent ??? :D:D

\ En ja niet alle vrouwen (die van muziek houden) zijn showbeesten, zij willen showbeesten worden.

Dude, like what ???
 
Maar waarom zijn al die muzikale draaiknop meisjes dan niet hier? Zijn wij stom ofzo?
 
Ja.

Lees eens de posts in deze draad. Je wil toch niet bij met soort analepukkelpubers omgaan?

Dus wil je eggen dat... al die meisjes op fok of geenstijl itten??

M'n et is stuk. Dus kan niet mer everen. Ook niet meer eiken, of aniken...

:engel:
 
Ik heb een dochter en een zoon,..
Ze worden allebei vrij unisex opgevoed maar toen mn dochter drie was wilde ze dr tuinpak niet meer aan en moest alles roze met glitters. Die kleine man wil alleen tshirts aan met robots of draken,.. Hij zei als eerste "eten" en zn tweede woord was (tjakker) tractor,.. hij spot een gafesien (graafmachine) of een ijsekwaan (hijskraan) aan de horizon over t polderlandschap met dodelijke precisie.
Toen ie 9 maanden was zat ie al achter de mc303 op de toetsen te rammen en aan de knoppen te draaien.
M'n dochter keek er niet naar om!
Hij slaat op die bongo's of t een lieve lust is.
M'n dochter speelt liever piano en acoustische gitaar.
Als je mn dochter een bananendoos gaf ging ze dr beer er in stoppen om m te badderen of om m in bed te stoppen,. Als je mn zoontje zo'n zelfde doos geeft gaat ie er in zitten en roept ie broembroem!

Beats me!
 
Ah, ik zou hetzelfde doen.
 
Ik heb een dochter en een zoon,..
Ze worden allebei vrij unisex opgevoed maar toen mn dochter drie was wilde ze dr tuinpak niet meer aan en moest alles roze met glitters. Die kleine man wil alleen tshirts aan met robots of draken,..
de commercie dicteerd het... 'warrior and princess programming'...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top