[track] red square - visions

redje

knoppengod
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
434
Locatie
den bosch
hoi,

na een hele tijd geen nummers gepost te hebben, dacht ik, laat ik eindelijk weer eens een nummer posten. Het valt nummer is vrij progressief. Aangezien ik dit nummer heel serieus wil gaan afmaken en bij een label neerleggen, bij ik toch wel even benieuwd wat jullie ervan vinden. Alle commentaar is welkom, ook negatieve :D zolang het maar onderbouwd is.

alvast bedankt.

red square - visions
 
klinkt erg goed,

ik denk zelf toch dat de bass en de bd iets te veel naar voren komen...
misschien nog een multiband compressor er over of de bd en bass ietsje minders.

verders top :halleluja
 
Lekker man...

Gewoon lekker.. Bass drukt ff teveel door op de koptelefoon lijkt het op dit moment. Maar is een indruk ;)
Cool tempo doordouwe dit :okdan: :dj: Lekkere progressive. Uitbouwen dit gozer. Achtergrondsweeps en noem het maar op. Smullen!

Groet van Knoet :doei:
 
moeilijk beoordelen met deze conversie naar mp3 die je gebruikt hebt !
beetje simpele melodielijnen gebruikt en eigelijk niet zo'n bijzonder nummer.
de trancy 'melodie' mag best iets harder in de mix en ik mis diepere lagen in de mix.
het bas-achtige-saw-dingetje is inderdaad best fout waardoor het nummer ala james brown is dead gaat klinken.
uiteraard ziet de 1 dat als + maar ik ben daar nog niet helemaal uit met dit nummer.
Verder is het allemaal wel leuk gemixt maar is het gewoon geen wereld track
 
Laatst gewijzigd:
Weinig mis met mp3 encoding hoor.

Dr zit wel een haperingtje in trouwens.

Maar klinkt lekker strak. En sommigen zeggen dat de kick te hard staat maar ik vind dat het midden wat te zacht staat. ;)
 
Origineel geplaatst door fuse
Weinig mis met mp3 encoding hoor.

Dr zit wel een haperingtje in trouwens.

Maar klinkt lekker strak. En sommigen zeggen dat de kick te hard staat maar ik vind dat het midden wat te zacht staat. ;)

in het hoog is het wat phaserig door de encoding. of is dat zo bedoeld? kan ook natuurlijk maar de hats en crashes etc. zijn beetje rommeliger daardoor. waardoor ik minder de kwaliteit van gebruikte sounds kan beoordelen. vind het b.t.w. ook geen slecht nummer ofzo hoor. het is naar mijn mening een gemiddelde track.
 
lekker, vind het idd ook wel passen bij eoa snel computerspel. Klein minpunt vind ik die (909?) hihats die er al vanaf het begin in zitten. Die heb ik nu wel gehoord.... Lekkere opbouw, mooie geluiden! :okdan:
 
Best aardig.
Beat van het begin ,die "breakloop" hoor ik niet meer terug verderop:stupid
Klopt dat ?
verder hoorde ik net 'flowtation' van blank and jones en het valt me op dat die meer(lees:nog meer)
effecten als reversde drums,filter sweeps etc. gebruiken om de spanning erin te houden.
Een idee misschien ?
 
:halleluja heerlijk ik heb nu aardig wat biertjes op en begin weer het gevoel te krijgen of ik een cub lekker an het dansen ben!!:walker: het is simpel maar daarom ook lekker dansbaar.

ik vind de base drum niet te hard (in mijn gesteldheid op dit moment) wel lekker eigenlijk...... eeeehh ik hoorde hem ook over slaan??

ik vind dat gedeelte met die hoge toontjes wat te lang duren ....echt een heerlijke track om stoned of onder invloed te dansen maar hij mag van mij iets korter of die hoge toontjes minder lang

:mega: :mega: :dj:
 
Klinkt lekker die bassdrum inderdaad in het begin wel erg op de voorgrond later is dat niet zo erg meer.
Maar vind het wel een beetje veel van hetzelfde. Maar je ging het nog afmaken toch.
Na die break gaat het echt los. Die break kan volgens mij nog net iets spannender toe gaan na het punt dat het los gaat barsten.
 
Back
Top