Live Acts [wie,waar,hoe?!?]

Ruiz

Nieuwkomer
Lid sinds
4 mei 2004
Berichten
8
Locatie
Leeuwarden
Ik ben opzoek naar live-acts uit de volgende stijlen:

Electro/Drum n Bass/Techno/Breakbeatz/Experimental


En dan niet de Kowalski's of Secret Cinema's, neeee!!


Maar Nederlandse acts die nog niet 700 of 3000 euro vragen om hun muziek te laten horen. Dus kwalitatieve acts uit de veelbesproken underground die het leuk lijken om eens te komen performen in het Hoge Noorden :dj:


Mijn stichting (Damazing Projects) geeft op regelmatige basis feestjes in Leeuwarden en het leek mij wel leuk om live-acts toe te voegen aan het overwegend dj gedomineerde podium :okdan:


Dus heb je een act of weet je een act, laat het in dit topic ff weten. Een web-adres of e-mail mag ge-pm'ed worden als je die liever niet openbaar hebt op het forum :)
 
Re: Live Acts [wie,waar,hoe?!?]

Origineel geplaatst door Ruiz

Maar Nederlandse acts die nog niet 700 of 3000 euro vragen om hun muziek te laten horen.

1000 dan. :biertje:
 
Wij (de Longplayers) maken energieke Breakbeatz, Drum 'n Bass en een vleugje Techno.

Misschien heb je weleens van ons gehoord, we treden door heel het land
op als live dance act, maar Leeuwarden hebben we nog nooit gehad!
We spelen vaak als enige live act op een avond waar verder DJ's staan
en dat wordt meestal goed ontvangen.

We vragen ook (nog) geen 3000 Euro ;) dus wellicht zijn er mogelijkheden!

Check eens onze website: http://www.longplayers.nl
en voor een indruk het gastenboek: http://www.longplayers.nl/Guestbook.php
 
Origineel geplaatst door gemmetje
8o) Blijft leuk, zoiets op je eigen website zetten.

haha, dit is niet mijn eigen website, dit is boekingskantoor. Ik heb dat verhaaltje dan ook niet zo geschreven, ik had een somber biootje gemaakt, en dat is door die mensen versensationeerd!
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
.... versensationeerd!

Zo zou ik het nou ook weer niet willen noemen......
Ze hebben wel gelijk hoor ! ;) (althans, afgaande op wat ik heb mogen horen)
 
over een anderhalve maand is mijn nieuwe liveset af.
Mijn soundje is een mengeling van techno en electro. Ik word ook behoorlijk beinvloed door begin 90s house.

-C-
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
haha, dit is niet mijn eigen website, dit is boekingskantoor. Ik heb dat verhaaltje dan ook niet zo geschreven, ik had een somber biootje gemaakt, en dat is door die mensen versensationeerd!

Sorry, helemaal offtopic, maar:
Ben het eens met Gem. Juist daarom is het jammer dat de opmaak (marges, regeleindes) en het Engels van je bio vrij slecht zijn (nogal veel echte fouten, daardoor slecht leesbaar). Kun je ze dat niet laten verbeteren? (ziet er onprofessioneel uit, wat extra zonde is als je wel goede muziek maakt)
 
Ik ben zelf lid van Bastards United, experimentele breaks en gabber etc muziek met gitaar en vocalen. Gecombineerd een vrij heftige live-show. We hebben vorig jaar de grote prijs van Nederland finale gedaan en nog meer herrie gemaakt. Bovendien woon ik in Groningen en das lekker in de buurt.

check voor info en muziek

http://www.bastardsunited.com


groeten, Gijs
 
Hier nog een live freak:

Samen met Robin Kampschoer (Minimal Techno) maken wij een mix van Techno, Oldschool, Hardcore en verzin t...
Live = dus ook echt live: lading gear gaat er mee, en een DATje alleen voor de opname. We hebben samen al wat optredens gehad door t land, wat ook te downloaden is op onze sites.

Samen met DJ Niel (Niel hier op t forum) heb ik laast een optreden gehad, dat was puur Hardcore. En ook die is te downen op onze sites.

Verder geen show eromheen, geen tijd voor. Puur muziek, want daar gaat het om!

www.djniel.nl
www.robinkampschoer.com
www.xtrecist.nl

:okdan:
 
offtopic mode:

Welke locatie in Leeuwarden gebruiken jullie dan? Theater Romein mag ik hopen?
 
Welke locatie in Leeuwarden gebruiken jullie dan? Theater Romein mag ik hopen?

Romein is een optie, maar moet om 01:00 dicht......

Als ik een nacht wil doorgaan zal ik moeten uitwijken naar een andere lokatie. En op dit moment dient Kunstcafe 'De Gloppe' (bovenzaal) zich dan aan in Leeuwarden.



Bedankt voor de reacties, ik zal ze opschrijven en neem zo mogelijk contact met je op in de nabije toekomst (alhoewel ik helaas niks kan/mag beloven)
 
www.slowpokerodrigo.com => 2 step/drum 'n bass uit Roermond
Phone Home, 2 dezelfde leden als Slowpoke Rodrigo => drum 'n bass

Beide bands werken met gitarist, drummer, bassist, zanger of mc.
 
Hallo daar,

Zoals je las doe ik idd samen met =xtrecist=een mix van techno en industrial/hardcore. en alleen maak ik techno van minimal tot funky tot beuken (ligt aan het publiek, maar ik kan toch alles real time veranderen in m'n machines, dus dat zit wel goed =) )

Binnenkort sta ik in Almere, en sta ik op de Legalize dance parade.
voor meer informatie, stuur gerust een email of check even onze sites.

www.xtrecist.nl
www.robinkampschoer.com

Groeten,

Robin.
 
Waarom organiseer je niet een avond met alleen maar live acts?
zo heb ik op een "only live act" avond gestaan in de 013, Tilburg (op 1 van de bekende Transistor feesten), en die avond was zeer goed geslaagd!!! =)

En ik denk dat je op zo'n avond de zaal ook wel vol kan krijgen hoor.
(controleer dan wel ff dat er echte live acts staan, en geen mensen die DATjes meenemen enzo
;) )

Groeten,

Robin Kampschoer
 
Idd. Lijkt me ook een strak plan. Alleen maar phreax united! :)
Maak dan wel 2 podiums, kan de 1 opbouwen als de ander bezig is en vv. :) En dan allerlei soorten muziek. Hoppa.
 
citaat van: =XTRECIST=
Idd. Lijkt me ook een strak plan. Alleen maar phreax united!
Maak dan wel 2 podiums, kan de 1 opbouwen als de ander bezig is en vv. En dan allerlei soorten muziek. Hoppa.

Jaaaaaa!! En dan in 't midden van 't land! Of beter nog: Eindhoven ofzo==> kunnen onze Zuiderburen óók meedoen!
Waarom nie gelijk een festivalletje? :eureka: :{

O ja, @Ruiz: chek Pb.
 
Back
Top