Techno Dj's en Live acts for Try Out Night

deez

High Roller
Lid sinds
28 februari 2004
Berichten
140
Locatie
NH
Beste SynthForummers:

Zijn der hier ook Techno Live act's en DJ's, uit de omgeving Zaanstreek-Waterland, welke behoefte hebben zich te promoten tegen geen tot onkosten vergoeding op een nader te bepalen Techno feestje?

Voor de goede orde, Ik wil dus eerst kijken wat haalbaar is en ben bezig met een plan voor het najaar, om in eerste instantie low budget een soort Try Out Night voor mekaar te krijgen waarbij wij een plek hebben om ons te promoten en tegelijk een leuk Techno Feestje neer te zetten met Dj's en Live acts.


Laat t me weten als je interesse hebt om eventueel hieraan mee te doen!
PM evt kort je Naam Adres Dj of Live act en hoelang je zou willen performen.

Alvast Thanks!
 
Hier is er wel interesse.....woon in P'end.....
 
Geen live act hier maar als er een feessie is kom ik ook effe buurten :okdan:

woofer.gif_320_320_256_9223372036854775000_0_1_0.gif
 
Ok dit lijkt haalbaar, heb reeds 3 geinteresseerden + me en nog 1 = 5

Hey Vizion selamat! btw: Als jij nou een dansju komt doen hebben we weer een act?! :)
 
Ik wil wel plaatjes komen draaien... vanuit Nijmegen, heb NS kaart dus 40% korting.
Als je die vergoed en me vol gooit met bier komt het wel goed.
Bosje duivels pleisters mee en DenDer en ik vermaken ons wel ;-P
 
Ik wil wel plaatjes komen draaien... vanuit Nijmegen, heb NS kaart dus 40% korting.
Als je die vergoed en me vol gooit met bier komt het wel goed.
Bosje duivels pleisters mee en DenDer en ik vermaken ons wel ;-P

Ghehehhee :D:duivels::okdan::engel:
 
Techno is wel mijn ding :) Als je wat meer info hebt, hoor ik het graag *D
 
Is goed Phony, zodra ik bevestiging voor een lokatie en datum heb horen jullie het natuurlijk meteen!!!
.... oww :D met deze bunch gaat het zkr freakin leipe shit worden, waar gaat dat heen!?! :duivels: hihaaaaaaa!!!
 
Is goed Phony, zodra ik bevestiging voor een lokatie en datum heb horen jullie het natuurlijk meteen!!!
.... oww :D met deze bunch gaat het zkr freakin leipe shit worden, waar gaat dat heen!?! :duivels: hihaaaaaaa!!!

De technotrein gaat meestal naar totale vaagheid in de spacecoupé
 
:okdan: Volgens mij heb ik zo wel genoeg voor een goeie avond vol! :slotje:
Het concept ligt reeds bij 1 eventuele lokatie voor interesse...
Zodra ik op gesprekken ga wil ik een Concept Flyer laten zien, wellicht is het dus handig als jullie mij je :
Artiesten naam
live of DJ set
je stijl
Crew of label
en woonplaats PB'n, dan kan ik wat data in de Flyer verwerken...
Geen zorgen dit is nog niks definitief ik wil alleen met een compleet concept komen, zodra data en lokatie bekend zijn gaan we even praten :biertje:
 
Back
Top