Minimoog op MP

Attachments

  • mini_case.jpg
    mini_case.jpg
    29,2 KB · Bekeken: 55
right... ik ben dus de gene die 1650 heeft geboden, het serienummer is : 10878, de beste man is de eerste eigenaar.
Als ik het financieel (op tijd) rond krijg neem ik deze mini.. heb ik het dan goed gedaan? :)
 
Demian had die man meteen gemaild en niet op marktplaats zelf geboden
Ik denk dat je wel een goede aankoop gedaan heb als het allemaaal lukt
 
Het is te hopen dat het toetsenbord makkelijkt te fixen valt (geen afgebroken veertjes, niet teveel slechte toetsen?), waarschijnlijk moet je de keyboard bushings ook wel vervangen. 1650€ is nog een mooie prijs dan
 
Ik had die man ook meteen gemailed, Ik kreeg ook netjes antwoord,

ik had alleen niet gelijk gezegd dat ik hem zou nemen omdat ik eerst nog meer info wilde,
maar toen gingen er andere gasten zitten bieden ineens... .. tja...

mmm.. maar goed... hopelijk krijg ik alles voor elkaar en heb ik een mooie minimoog (van de eerste eigenaar ook nog!)

.. to be continued!
 
Origineel geplaatst door Leo
maar een rode minimoog, die zou ik bv weer nooit kopen ! ;-)

Mooi rood is niet lelijk! 8o)
 
Mini Leo

Mini Leo

Ja, merkwaardig. Misschien is het die flight case die het hem doet. Ik heb er hier nog twee staan (flightcases!), die spuit ik ook maar eens in die kleur blauw dit weekend. (Bieden alleen per pb graag.)

Origineel geplaatst door mono-poly
Nou snap ik er geen zak meer van :confused:
Als leo een perfecte aanbied ruild die hem maar in
En om deze word bijna geknokt!!
 
Leo woont ooook zo ver weg........................:D
 
[!! [/B][/QUOTE]

Een veldslag om een minimoog!!!!,Leo raakt hem aan de straatstenen van het forum niet kwijt en nu dit.:duivels:
 
haha.. nou veldslag .. dat valt wel mee .. als omc idd al een afspraak heeft om hem op te halen, dan wordt het lastig knokken erom als ik nog in zeeland zit :D

Ik vraag me dan alleen af waarom ik dan nog dacht dat ik in onderhandeling was .. weird.
 
mensen hebben zeker een hekel aan me?!

tja, ik heb er 2 geruild, allebei echt mooi, een ouwe vette en een nieuwe strakke, die ik zonder de kopzorgen van het ruilen en weer verkopen van andere spullen gerust had willen wegdoen voor rond de 1800. en vooral de nieuwe was zeeeer mooi, daar hoefden echt geen nieuwe bushings op. kaarsrecht toetsenbord, maar ja.....
 
Leo, ik heb het hele verhaal gemist dat jij een mini van de hand wilde doen.. vandaar.

Ik denk trouwens ook dat er een soort van collectief gedrag bestaat, als een paar mensen niet willen, wil gelijk niemand meer, en andersom .. een soort van wet ofzo..

mm.. nja.. ik merk het wel, ik hoef niet perse een mini, dat komt nog wel dan :)
 
Origineel geplaatst door demian
Ik denk trouwens ook dat er een soort van collectief gedrag bestaat, als een paar mensen niet willen, wil gelijk niemand meer, en andersom .. een soort van wet ofzo..

Kan wel 'ns kloppen... Ik heb maanden geprobeerd om m'n mpc2000xl te verkopen, en echt niemand wou'm. M'n prijs was echt wel belachelijk laag, en toch niemand geïnteresseerd... (Nu ligt ie bij m'n muziekhandelaar. Rare kerel hoor, heeft nog nooit gehoord van collectief gedrag. :D Nah, wat zou jij doen als je een mpc kon kopen voor 500?)
 
Origineel geplaatst door dekzster
Leo woont ooook zo ver weg........................:D

Leo heefl de Korg MS20 die ik van heb gekocht gewoon gebracht. Maar ja, ik ben ook aardig *D
 
Origineel geplaatst door P-Five
Leo heefl de Korg MS20 die ik van heb gekocht gewoon gebracht. Maar ja, ik ben ook aardig *D

Volgens mij is hier de essentie dat IK aardig ben!!
Die MS20 was pas mooi zeg, met de doos er nog bij toch, zoiets...tja.
 
precies.. Leo heeft mij al een Korg Mono/Poly en een Roland Space Echo gebracht... nergens anders vind je zulke service :okdan:

maar ik kan nu mijn SHtjes nu ook aan de straatstenen niet kwijt, zelfs niet voor spotprijzen.
terwijl ze er 2 jaar geleden nog voor in de rij stonden.
En binnenkort, als ik ze kwijt ben, zijn ze natuurlijk ineens weer heel erg gezocht... achja, zo gaat dat gewoon.
 
Ja, met kopen en verkopen is iets vreemds aan de hand.
Zo zie je een apparaat nooit te koop staan en zo zie je er binnen een aantal weken meerdere voorbij komen.
Een Prophet 600 raakte ik een paar jaar terug met moeite kwijt voor 600 Euro. Nu worden ze weer heel snel verkocht. En zijn weer supergewild. Heb je altijd een Minimoog willen hebben, dan zou ik ervoor gaan. Het ziet er mooi uit en je krijgt er nog aardig wat extraatjes bij. Het is eerlijk dat de verkoper vermeld dat er wel enige kleine mankementen zijn.
Hopenlijk heb nu ik ook snel een gegadigde voor mijn MPC 60
 
Back
Top