Minimoog op MP

Origineel geplaatst door demian
Ik denk trouwens ook dat er een soort van collectief gedrag bestaat, als een paar mensen niet willen, wil gelijk niemand meer, en andersom .. een soort van wet ofzo..
:) [/B]

een woord ; schapen
 
Origineel geplaatst door d.b.1
een woord ; schapen

Ik zat al te verzinnen welke beesten hier nou goed bij pasten, ik kon er ff niet op komen ... idd.. schapen :D

@omc - Heb je hem nu gehaald of niet?
 
Origineel geplaatst door demian
Ik zat al te verzinnen welke beesten hier nou goed bij pasten, ik kon er ff niet op komen ... idd.. schapen :D

@omc - Heb je hem nu gehaald of niet?
Uhm.. ik geloof dat de knipoog smiley en feestvarken smiley niet echt door kwam in die post... ik zat maar te dollen. :o:
 
Origineel geplaatst door omc
Uhm.. ik geloof dat de knipoog smiley en feestvarken smiley niet echt door kwam in die post... ik zat maar te dollen. :o:

Ik raakte al in paniek, kan hem toch niet betalen dus waarom.....weet ik ook niet zo goed.
 
Origineel geplaatst door omc
Uhm.. ik geloof dat de knipoog smiley en feestvarken smiley niet echt door kwam in die post... ik zat maar te dollen. :o:

wow.. zat jij maar te dollen? Ellendeling :D


Gelukkig maar..
 
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Daar kan ik je nog wel volgen. Maar je moet de juiste persoon zien te vinden. En eerlijk gezegd, ken ik er zo niet veel (eigenlijk enkel John) ...

Plaats je toch even een oroepje op het forum. Er zijn zat adressen, vast wel 1 bij jou in de beurt. En misschien wil een technisch medelid em ook wel fixen.
 
Origineel geplaatst door sander
Plaats je toch even een oroepje op het forum. Er zijn zat adressen, vast wel 1 bij jou in de beurt. En misschien wil een technisch medelid em ook wel fixen.

Het is al een tijdje geleden dat ik nog problemen gehad heb, maar als er nog eens iets voorvalt, zal ik dat zeker doen!

Eerlijk gezegd OMC, had ik het ook niet door dat het een grap was :) . Rare grappen hier op dit forum :confused: :D .
 
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Het is al een tijdje geleden dat ik nog problemen gehad heb, maar als er nog eens iets voorvalt, zal ik dat zeker doen!

Eerlijk gezegd OMC, had ik het ook niet door dat het een grap was :) . Rare grappen hier op dit forum :confused: :D .
]

Wie weet dat je door zo'n grap heel wat ellende en rompslomp bespaard blijft. Dan blijk die grap "Goud waard" en ben je de grappenmaker eeuwig dankbaar. Maarja, koop je hem niet, dan weet je dit ook niet. Maar dat geldt wel voor meer dingen. "relativeren is een gave":D

Als, als, als...... ik toen ........., dan .....................:r of 8o)
 
Intussen hoor ik al 2 dagen niets meer van die persoon die zijn mini wil verkopen. da's toch ook weer typisch ..
 
Schapen of niet?!:confused: Wie heeft dit ding nou gekocht?!;)
 
Origineel geplaatst door demian
Intussen hoor ik al 2 dagen niets meer van die persoon die zijn mini wil verkopen. da's toch ook weer typisch ..

wil je de mijne kopen?
be je wel wat duurder uit en krijg je geen oude versterker en speaker erbij, ook geen case, maar wel ongeveer het zelfde serienummer (ergensin 10000) en een mooiere mini.
misschien doe ik het echt wel, alle ouwe rotzooi weg. vandaag zat er weer ineens een brom ergens in (niet de mini) en dan kan ik er zo de pest in krijgen dat ik alles wel weg wil doen en gewoon een nordlead terugkopen, met een bassstation ernaast of zo.
vintage?? ik wordt er schijtziek van (af en toe).
 
eh.. eerlijk gezegd was ik in voor die minimoog op marktplaats voor 1500 euro.
Ik was al aan het mailen met hem tot dat anderen gingen bieden .. uiteindelijk heb ik met 1650 iedereen overboden,
maar dat is eigenlijk al meer dan ik wilde betalen er voor, namelijk 1500 euro.

Dus.. mini's die duurder zijn dan die op marktplaats staat vallen voor mij eigenlijk af.

Ik wacht nog ff af en anders komt het over een jaartje wel ofzo.. zoals ik zei, ik hoef er niet persé eentje nu.
Maar 1500 euro vond ik wel een leuke prijs.
 
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

vroeg ik mij af of iemand van het forum deze minimoog nu heeft?
 
Ik niet, ik hoorde 5 dagen lang niets meer, toen heb ik het over laten gaan.
 
Origineel geplaatst door demian
Ik niet, ik hoorde 5 dagen lang niets meer, toen heb ik het over laten gaan.

Ach wat maakt het uit. Koop je mijn Pophet V rev. 3.3 toch. Ook zonder midi, maar wel in optimale conditie. Optisch ziet hij er als nagenoeg als nieuw uit en hij is 5 stemmig. Krijg je er ook een flightcase bij.
Iemand? pb me maar bij interesse

groet Cat@!
 
de prophet5 is ok, ook de rev3 wel, maar om 'm nou als alternatief voor een minimoog aan te bieden?!

dan zou een beter alternatief toch de aanschaf van mijn mini zijn. ok, iets duurder, maar wel veel mooier.
 
Origineel geplaatst door Leo
de prophet5 is ok, ook de rev3 wel, maar om 'm nou als alternatief voor een minimoog aan te bieden?!

dan zou een beter alternatief toch de aanschaf van mijn mini zijn. ok, iets duurder, maar wel veel mooier.

Smaken verschillen. tuurlijk is een mini mooi, maar een Prophet V ook. Waarom heeft Leo hem anders gekocht?;)
 
Origineel geplaatst door Catalunya
Smaken verschillen. tuurlijk is een mini mooi, maar een Prophet V ook. Waarom heeft Leo hem anders gekocht?;)

Laat me raden: om hem volgende week weer te verkopen?
 
Back
Top