Progressive Trance : HyDroFoil

robert angel ve

Nieuwkomer
Lid sinds
4 april 2004
Berichten
18
Locatie
Flanders
hey jongens en meisjes , ik heb een nieuw nummertje ...dit is al reeds opgenomen voor een nieuw trance-dance project van Dj Franco
www.dj-franco.be
Ik ben mensen aan het zoeken die het willen remixen om als doende er een nieuwe demo meet te maken met vijf versies van dit nummer. Mensen die een geschikte remix kunnen maken worden vermeld op de Plaat zelf.
Alles is gemaakt in REASON 2.5.

http://users.pandora.be/RobertAngel-copyright2004/Hydro.mp3

RoB.
 
Zoow, het is best een lekker nummer, maar ik mis toch een bepaald 'karakter'. Iets waardoor ik terugkan denk aan een song en denk 'oh ja'. Ben best bereidt om er mee te gaan stoeien. Wat is je idee over remixes? Moet het in hetzelfde genre gaan vallen, of moeten ze juist heel commercieel interessant zijn? BTW op 4:20 zit een geniale opbouw!
 
Origineel geplaatst door RedTitan
Zoow, het is best een lekker nummer, maar ik mis toch een bepaald 'karakter'. Iets waardoor ik terugkan denk aan een song en denk 'oh ja'. Ben best bereidt om er mee te gaan stoeien. Wat is je idee over remixes? Moet het in hetzelfde genre gaan vallen, of moeten ze juist heel commercieel interessant zijn? BTW op 4:20 zit een geniale opbouw!





Thx :
Ivm remix genres , alle stijlen zijn welkom .
je mag er zelfs dat "bepaalde karakter" wat je denkt dat ontbreekt , er aan toevoegen..
voeg me toe op messenger.
robbyangeléhotmail.com
 
mix van het nummer is af en toe erg slecht. Het klinkt ook af en toe zwaar overstuurd. Ik neem niet aan dat dat de bedoeling is bij progressive trance.
;)
 
Origineel geplaatst door manvsmachine
mix van het nummer is af en toe erg slecht. Het klinkt ook af en toe zwaar overstuurd. Ik neem niet aan dat dat de bedoeling is bij progressive trance.
;)





De gemasterde versie komt niet op het net , alsook niet de finale versie ! :)
 
ik vin da geluid int begin da rechts is heel den tijd heel irritant
en kweetnie kzou het nie echt onder de benoeming progressive trance plaatsen
eerder onder full-on (is een stek in de psytrance-sectie om het maar in een hokje te steken)
het is ook te melodisch om het progressive te gaan noemen
veel ideeen in ieder geval, en origineel
die strings die na 2/3e komen van het lied vind ik wat overdreven en een beetje 'te'
:)
 
Sorry Gill, maar alles wat jij zegt is niet waar.
Psytrance is het in de verre verte niet.
Geen full-on zoals jij beweert en zeker ook niet progress-psytrance.

Kraakt goed zeg, arme monitoren.

Succs met het masteren zal ik maar zeggen.
 
liederen kun je soms in verschillende hokjes steken
hangt af van stuk tot stuk
ik heb hetgeen wat ik erover dacht gezegd
ciao :)
 
uhhh beetje druk vind ik om eerlijk te zijn en zou wat minder distiortion gaan gebruiken.. klinkt vooral met die string op het eind heel erg verwarrend.. weet niet of dit de bedoeling was maar klinkt heel misplaatst. zit volgens mijn nog wel wat werk in en krijg ook niet echt een bepaald gevoel ofzo.. bedoel dit allemaal niet hatelijk, maar tis maar een mening ;)
 
Origineel geplaatst door scan
Sorry Gill, maar alles wat jij zegt is niet waar.
Psytrance is het in de verre verte niet.
Geen full-on zoals jij beweert en zeker ook niet progress-psytrance.

Kraakt goed zeg, arme monitoren.

Succs met het masteren zal ik maar zeggen.






ik ben een rund
een rund
een rund
ik heb de overstuurde versie op het net gezet als ook de vorige versie .
:)
 
Back
Top