Wat heb jij gescoord op Koninginnedag

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hmm.. op koniginnenach (zonder t) in den haag heb ik ook zoals hier velen naar blijkt een vrouw gescoord.. meteen maar weer weg gedaan...
Een tongpiercing zoent wel heel lekker trouwens, vereist wel een ietwat andere techniek (kan ook door de alcohol zijn geweest) maar het heeft wel wat..
Ow... ik heb wel een suzuki synth (poly 800 rip off) gescoord, ik hoef er alleen nog ff voor naar den helder te rijden en een cdtje met wat zooi t geven..leuke deal voor een raar ding...
Maar verder niks leuks met koninginnedag gedaan of gevonden.. veels te veel koppijn...
flower.jpg
 
Dat zal de Suzuki SX-500 wel zijn.
Ik kan je er alles overtellen.
Het is overigens een Siel EX-80, alleen met een ander label. Binnnenkort update ik m'n Siel site weer en dat zal ik weer effe wat extra info opzetten over deze synt.

Sander
p.s. alle parameters zijn met CC's te besturen :)
 
Origineel geplaatst door sander
Dat zal de Suzuki SX-500 wel zijn.
Ik kan je er alles overtellen.
Het is overigens een Siel EX-80, alleen met een ander label. Binnnenkort update ik m'n Siel site weer en dat zal ik weer effe wat extra info opzetten over deze synt.

Sander
p.s. alle parameters zijn met CC's te besturen :)

hmmm.. alle parameters met cc bestuurbaar ??
klinkt leuk !
Het schijnt alleen dat je je eiegen patches nietr kan saven op dat ding, klopt dat ?
ach.. voor die prijs ;-)
 
zonder rom pack cartridge kan je slechts 9 patches saven. Nummer 40 t/m 49.
Met cartridge(ik heb er 1) nog 50 extra.
Ga maar lekker programmeren, want je kan er echt wel goede bassem, strings, etc uit krijgen.
Heb je een handleiding en/of staan de synt parameters op het kastje. Zoniet dan trek je maar aan de bel.
 
Een nieuw nummer: 'Inside the tones'
(is nog nie af en ik moet eerst een
goeie soundkaart hebben dan laat ik hem horen)
Dat is wat ik gescoord heb op koninginnedag.
 
een ijsje met 3 bolletjes.:p

In Limburg was het trouwens wel mooi weer.
 
Ik kom niet verder dan het scoren van X-tig biertjes.
(en dat was duurder dan die MS-20) :confused:
 
Een hoop zon..

Een hoop zon..

Op Curacao hoopte ik op een vergeten 303 ergens in een hoekje van een ranzige stand.. maar nee hoor.. ik moest het met een paar biertjes en een hoop zon doen.. :mexico:
 
Ik vindt dat deze hele thread in "uitspraak van de dag" moet!!!

Ik lach mijn reet eraf hiero!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top