Shure Auxpander...

Ik had eens ff gemaild met een Amerikaanse leverancier, die hem voor 220$ aanbod. Dit was zijn antwoord:

Sorry, but Shure does not allow us to sell their products outside of the US.


:(
 
Origineel geplaatst door Putzi

Sorry, but Shure does not allow us to sell their products outside of the US.

Logisch, want dan verkopen ze er alleen maar meer van. Dat willen ze natuurlijk niet hebben.
 
Origineel geplaatst door Putzi
Sorry, but Shure does not allow us to sell their products outside of the US.

:confused:
 
Tja, tis jammer. Misschien nog wel een leuk idee voor een hobby electronica projectje, het zal waarschijnlijk wel om één specifiek IC draaien.
 
Origineel geplaatst door Putzi
Tja, tis jammer. Misschien nog wel een leuk idee voor een hobby electronica projectje, het zal waarschijnlijk wel om één specifiek IC draaien.
:confused: :confused:
 
ik haak ff in over tm-audio..

ik ken ze ook al een aantal jaren als bijzonder betrouwbare firma.

misschien niet op maandagochtend of vrijdagmiddag bellen??? :D
 
mooi....dat is al een acceptabele prijs....joepie...
 
Nog steeds belachelijk veel duurder dan de adviesprijs. Winkelprijzen horen onder advuesprijzen te liggen, niet erboven.

Zeker als je de Dollar <> Eurokoers ziet is de prijs echt bizar hoog.
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Nog steeds belachelijk veel duurder dan de adviesprijs. Winkelprijzen horen onder advuesprijzen te liggen, niet erboven.

Zeker als je de Dollar <> Eurokoers ziet is de prijs echt bizar hoog.

Helemaal mee eens. Misschien toch eens kijken of we niet uit de USA kunnen bestellen, alhoewel shure dit niet wilt..
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Nog steeds belachelijk veel duurder dan de adviesprijs. Winkelprijzen horen onder advuesprijzen te liggen, niet erboven.

Zeker als je de Dollar <> Eurokoers ziet is de prijs echt bizar hoog.

mee eens......399 dollar of 546 euro is nogal een verschi....maar al beter dan 1400 euro...l
 
raar dat de prijs zo hoog is,

Aan de vandaag geldende wisselkoers is 389 $ ongeveer 299 € zelfs met de invoerrechten en dergelijke zou dat in Europa toch voor een dikke 450 € moeten kunnen BTW inclusief.
 
Origineel geplaatst door dweezil
raar dat de prijs zo hoog is,

Aan de vandaag geldende wisselkoers is 389 $ ongeveer 299 € zelfs met de invoerrechten en dergelijke zou dat in Europa toch voor een dikke 450 € moeten kunnen BTW inclusief.

389 Dollar is ongeveer 356 Euro Incl. 19% Btw. Lijkt me dus dat 400 Euro een normale prijs zou zijn.
 
Ik heppem hier staan! :yamaha: :yamaha:
Zat ff de manual door te nemen (die je ook van de shure site kan downloaden), wat een mogelijkheden zeg... hoei!
Ik ga em in de studio voornamelijk als patchbay met potmeters gebruiken en voor live kan ik nu mooie gecontroleerde in-zichzelf-gekeerde-reverb-loops en andere dynamische efx patches maken... jummie! :P :P
Overigens, het ding kostte me 417,- EUR ex btw, via onze geluidsman.
Hij mag ook verkopen, dus als je geinsteresseerd bent, en je kan de auxpander niet ergens anders goedkoper krijgen, pm me ff. Misschien wel dattie voor 'derden' wel wat erbij doet, maar dat zal ik hem dan ff moeten vragen.
Ik ga lekker aan de slag met mijn nieuwe aanwinst, maar goed dat het weer wat minder is dit weekend *D *D *D
 
hoe is de geluidskwaliteit ?
 
eerste indruk is dat de geluidskwaliteit prima is. alhoewel ik tot nu toe voornamelijk ben bezig geweest me te verdiepen wat het ding in combinatie met mijn setup (live en studio) allemaal kan. ik heb wel een droog signaal er doorheen laten gaan en een a/b met het oorspronkelijke signaal gedaan. klonk allemaal prima.
ik kan je zeggen dat het een absoluut blijvertje is! gister een zooi effecten eraan gehangen en een synth arpeggio erin geduwd.... gunst wat een feest! ik kan nu realtime de volgorde van de effecten veranderen en gecontroleerde feedback loops maken (een eq sweep erbij is dan wel handig...). fijn apparaat! :halleluja
 
een medewerker van een Nederlandse muziekwinkel in de polder wees me op een mooi alternatief : een monitor-mixer van Peavey : kun je zelfs meer (ik geloof 12) inputs naar 8 verschillende outputs toewijzen...met ook nog eq...
 
Origineel geplaatst door r.5
Je kan hem bvb enerzijds aan 8 channel inserts hangen en
anderzijds aan je FXs zodat je ineens 8 auxen bijkrijgt.
Het nadeel hiervan tov. echte auxen is natuurlijk wel dat je dan beperkt bent tot de 8 kanalen die hiervan gebruik mogen maken. En je kan de FX niet EQ-en.

Ik vond deze thread wel interessant, want ik werk ook met veel FX, en heb al een tafel met 8 auxen en 8 bussen. Ik begin alleen te weinig inputs op m'n tafel te krijgen, omdat ik die FX dan ook weer op m'n tafel prik, zodat ik ze kan EQ-en, en weer naar andere (of naar dezelfde) FX kan doorrouten. Maarja, die tafel is eigenlijk al belachelijk groot voor m'n studentenkamer.
 
Origineel geplaatst door j0ris


Ik vond deze thread wel interessant, want ik werk ook met veel FX, en heb al een tafel met 8 auxen en 8 bussen. Ik begin alleen te weinig inputs op m'n tafel te krijgen, omdat ik die FX dan ook weer op m'n tafel prik, zodat ik ze kan EQ-en, en weer naar andere (of naar dezelfde) FX kan doorrouten.

Herkenbaar probleem...:D

Ik los het op met het gebruik van patchbays en een submixertje...
 
Back
Top