Laibach in Den Haag

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JimZ

ZANG-TUMB-TUUMB
Lid sinds
5 februari 2004
Berichten
131
Locatie
Den Haag
Woensdag 28 April speelt Laibach in het 'Paard van Troje' . De voorverkoop is al gestart.
 
Last edited by a moderator:
Kaartjes kosten €12,- + een lidmaatschap van €2,-
 
Origineel geplaatst door hansbakker
naar het schijnt symfonische metal...

nope.
soms electronische en moeilijk te plaatsen muziek.
soms techno.
soms ebm.
soms metal. (dat was maar 1 cd, en dan zelfs maar gedeeltelijk)
soms klassiek/neoklassiek.
altijd bombastisch.

en door velen vooral gekend door hun cover versies in geheel eigen bombastische stijl van nummers zoals the final countdown, in the year 2525, life is life, sympathy for the devil, ...
 
Heehee, is deze thread opgeschoond? Nu ja, was ook wel een beetej off topic aan het gaan.

in ieder geval: Ik ben er denk ik wel bij. Ook wordt er gedraaid door MsPolyester, en dat is een goeie wave/gothic dj!
 
Hier een nummer van hun 'nieuwe' album.
 
Ze moesten hier 's smileys maken die eruit zien als één van deze knapen.

laibach.jpg
 
What the f.....we hadden toch een normale discussie over de relatie tussen muziek, kunst en politiek....en dat is allemaal weg....gebeurd idd wel vaak de laatste tijd.....
 
Origineel geplaatst door Nolet
What the f.....we hadden toch een normale discussie over de relatie tussen muziek, kunst en politiek....en dat is allemaal weg....gebeurd idd wel vaak de laatste tijd.....

idd.......als je met de botte bijl censureert leren mensen nooit op een nette en constructieve manier met elkaar van mening te wisselen..dat zou toch jammer zijn? het ging hier imho over muziek en de overkoepelende vorm hiervan: kunst....
 
Als ik vanavond tijd heb zal ik nog even het verwijderde off-topic relaas (wat jullie de mooi discussie vinden, maar niet over het feit ging dat er een optreden is in het paard , want dáár gaat deze thread over) nog even doorspitten en mogelijk een opgeschoonde versie in het juiste subforum plaatsen.

Ondertusen zoeken jullie maar even een ander onderwerp om elkaar vriendelijk van nuttige informatie mee te voorzien.

Deze thread gaat op slot. Bedankt voor de uitgaanstip , hij staat genoteerd. (tip : zet deze ook in de kalender https://www.synthforum.nl/forums/calendar.php?s=)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top