[Track] Experimental Techno/Electro

Super (vond Renate mijn schoolbuurmeisje). Ik ook kvraag me af wat je gebruikt. Ik heb alleen door verrotte pc-luidsprekers geluisterd. Zeker mijn ding. Misschien iets meer klooije met die dikke bassline. Idd less is more ik vind m lekker stevig, maar je hebt niet mijn aandacht tot het einde kunnen vasthouden.
 
Hey!

Cool nummer! Vindt vooral het begin spannend. Die zware distortion had van mij wellicht iets minder, maar da's smaak. Leuke opbouw, begint zowaar echt te knallen! Volgens mij krijg je hiermee een zaal helemaal plat! Simple but effective... Op 't laatst misschien nOg iets erbovenop, dat je echt zowat kotst van de vettigheid... :r :r

Leuk! :okdan:
 
ten eerste wat heb jij een supergore avatar :D bahbahbah anabolen sterioden to the max :)

over je track, de bassline gaat op een gegeven moment vervelen, meer variateit erin me dunkt. Gaaf moment: als de beat er weer in kicked bij 1:21, hijs wel ontzettend duister, maar hij verveelt gewoon na een tijdje, misschien niet meteen die vette b-line erin gooien ? en eerst wat met percussie gaan kloten? Ik stel ook maar wat voor *D

Grtz Mike
 
Thx binaural, Simple but effective :biertje: ... . Dat eentonigheid is denk ik een beetje mijn stijl *D maar ik denk dat ik er op het laatst nog wel iets extra's moet opgooien. Still looking for the right sounds :) .Of wat jij zei mike ...met wat percussie klooien. Maargoed, ik wil de nadruk blijven houden op de bass, en er geen radio edit ofzo van maken :r ...mijn bedoeling is er zaalmuziek van te maken.

Roept u nog maar..

Mazzel!
 
Dit is cool! Kick klinkt lekker! Lekker veel punch, pompt zeer ok! Lekker gefreak met het basslijntje ook.
 
Origineel geplaatst door Raph
Of wat jij zei mike ...met wat percussie klooien. Maargoed, ik wil de nadruk blijven houden op de bass, en er geen radio edit ofzo van maken :r ...mijn bedoeling is er zaalmuziek van te maken.

Roept u nog maar..

Mazzel!

zaal muziek kan wel degelijk met wat meer percussie, ik denk dat je mits je goed afmixed en het arrangement juist houd, de nadruk heel gemakkelijk nog op de bass kan houden. Ik denk zelfs dat ie met wat meer percussie wat opzwepender wordt en wat meer gaat 'lopen'. Nou ja good luck!

Grtz Mike
 
Vette track, lekkere beat, goed monotone...
Zo kunnen we hem hebben op zaterdagnacht...

Kan je me eens pben, ik zou graag de kick
en het snare sampeltje eens hebben?

Groetjes,

Axel
 
Freakydile
Die kick en die snare zijn van de 808 alleen dik bewerkt met eq en compressors.

Ytse
Thx man, vitalic rocks....ik hoor de laatste tijd niks meer van hem. Afmixen neem ik nog wel een xtje de tijd voor:)

6 trak
Thx....denk ik. weet niet wat loik betekend :confused: :)

groeten!
 
wat ik nog mis in deze track is ontwikkeling in je geluiden...dat geeft de boel gelijk meer vaart!

maar dikke shit hoor!

keep it up :D
 
klinkt leuk, in het begin dacht ik ... "jammer dit gaat te veel benny 'satisfaction' worden"
maarrrr zodra ala mute on/off je beats erin komen vind ik het erg goed klinken.
Je bassline/lead ontwikkeld zich leuk door het nummer heen maar idd is het arrangement net iets te simpel.
Het klinkt zoals onze track klinken als we ze ff in 5 minuten live mixen met mutes en beetje filteren/releasen....
Wil je het voor mijn gevoel een echte top track maken mag er best wat meer aandacht komen op minieme variaties in je beats en ontwikkeling van sounds in je beats waardoor je het net dat beetje extra kunt geven en het verhaal in je track net wat lekkerder wordt ! :P
 
Thx hansbakker :okdan:, zit nog te kijken welke kruiden ik er misschien kan opgooien....maar wel een klein snufje.

synthiaks en ProtoHuman , Thx! *D

Mstudio1, ik maak er misschien een langere versie van en dan doe ik er nog een nog afwisselde beat in....thx.

Mazzel!
 
Back
Top