Track id techno/house 1995

nick1000

Ouwe rot
Dismembered
Lid sinds
27 oktober 2009
Berichten
755
Locatie
Gent(BE)
Ik weet niet of ik dit in het juiste sub forum heb geplaatst.

Ik ben al jaaaaren op zoek naar een plaat uit 1995, maar de uitvoerder en titel komt maar niet tevoorschijn. Heb ze al verschillende keren gepost op discogs track id en op meerdere soortgelijke sites, maar blijkbaar niemand die het weet.

Wat ik wel weet, is dat de plaat in 1995 is gereleased en qua geluid klinkt ze heel Nederlands (Nederlandse house en techno uit die periode). Dus ik denk dat het om een producer(s) uit Nederland moet gaan. Ik dacht in eerste instantie en ook qua stijl: Steve Rachmad, Perez & Dowell, Dobre & Jamez maar heb ongeveer hun volledige discografie gecheckt maar blijkbaar toch niet. Mijn vraag is nu: Is er soms iemand hier op synthforum die deze plaat kent en weet van wie het is?

Een fragmentje van de "mysterieuze" plaat: http://www11.zippyshare.com/v/7654936/file.html
 
Ik denk dat ik hem wel heb maar dat zou een aardige zoektocht behelsen. Het eerste wat in mij opkomt is DJ Duke. Als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik het kan bevestigen.
 
Ik denk dat ik hem wel heb maar dat zou een aardige zoektocht behelsen. Het eerste wat in mij opkomt is DJ Duke. Als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik het kan bevestigen.

Ben benieuwd.
 
Ik heb een paar Duke's gechecked maar heb hem nog niet. Ik ben er wel redelijk zeker van dat ik de plaat moet hebben. Ik zal mijn '95 afdeling eens nalopen.
 
Ik heb een paar Duke's gechecked maar heb hem nog niet. Ik ben er wel redelijk zeker van dat ik de plaat moet hebben. Ik zal mijn '95 afdeling eens nalopen.

Ben echt wel heel benieuwd. Steve Rachmad kan je zeker al skippen. Heb Steve het fragmentje laten beluisteren en hij kende de track niet. Steve dacht voor 90% zeker te zijn dat het iets van Roy Davis Jr. was, maar ik heb ongeveer de volledige Roy Davis Jr. discographie gechecked maar blijkbaar is het toch niet van hem.
 
Hulde!! Die heb ik nog in mijn handen gehad, afgelopen week, in de zoektocht maar niet gechecked. Ik ben nog wel een paar andere plaatjes tegengekomen waar ik zelf naar op zoek was. Ik had ze ooit ergens in een mix gezet en wist niet meer welke tracks het waren. Wat dat betreft heb ik er toch nog wat aan gehad. Ik ben wel benieuwd hoe je er nu achter bent gekomen...
 
Back
Top