Nieuwe vette Trance Tracks met ARP ODYSSEY!

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
'sudetenland' klinkt wel interessant. wanneer gebruik je trouwens een tr606 of ben ik doof?
 
Ja die soft oddy daar was ik best over te spreken...maar die hands on approach van een echte...nou dat is niet mis :)

En die witte oddy van mono die kunnen ze natuurlijk nooit evenaren in software...dan zouden ze die steeds uitschuivende tussenbrug printplaat er ook in mee moeten nemen :D

Op welk model oddy is die oddity gebaseerd?
 
Origineel geplaatst door smackos
Ja die soft oddy daar was ik best over te spreken...maar die hands on approach van een echte...nou dat is niet mis :)

En die witte oddy van mono die kunnen ze natuurlijk nooit evenaren in software...dan zouden ze die steeds uitschuivende tussenbrug printplaat er ook in mee moeten nemen :D

Op welk model oddy is die oddity gebaseerd?

Die plaat zit in iedere oddy
Die soft is gebaseerd op die van jou
Ik weet alleen niet of die met of zonder filterfout geprogrameerd is
 
Origineel geplaatst door smackos
In track 1 "assault on the catholic schoolgirl orphanage" zit een TR606. (Het ritme :D )

gheheh, oja.... :erm:
 
Zo vette trance. Ik reed vandaag met de scooter en had deze nummers dus op echt vet hard aanstaan over m'n mega
vette speakers die ik in die scootah heb ingebouwd.
En toen op de hoek vasn de straat hebben we lekker staan hangen onder het genot van breezers
and smackos trace. Echt vet goed man!
 
Origineel geplaatst door sander
Zo vette trance. Ik reed vandaag met de scooter en had deze nummers dus op echt vet hard aanstaan over m'n mega
vette speakers die ik in die scootah heb ingebouwd.
En toen op de hoek vasn de straat hebben we lekker staan hangen onder het genot van breezers
and smackos trace. Echt vet goed man!
heb je ook een toetah op je scootah?
 
Zo vette trance. Ik reed vandaag met de scooter en had deze nummers dus op echt vet hard aanstaan over m'n mega
vette speakers die ik in die scootah heb ingebouwd.
En toen op de hoek vasn de straat hebben we lekker staan hangen onder het genot van breezers
and smackos trace. Echt vet goed man!

Hehehe... commeriele hit dus :D

Nice done!

gr. Mario
 
Back
Top