[electro] Mugshot

forcesupreme

links hangend lid
Lid sinds
11 februari 2003
Berichten
521
Locatie
een notendop
Mugshot

Een electro trackje =)

Gemaakt in Renoise 1.281. De basslijn, arpeggio en vaag bij geluidje komen uit zt3a+, en het fluitje komt uit FM7. Die gekke bliepjes komen uit crazytom, een gratis drumsynth VSTi.

Ik weet alleen niet zo goed of de mix goed klinkt, kheb de track over een koptelefoon afgemixed en gemasterd. Maar dat zullen jullie mij vast kunnen vertellen :D.
 
Lekkere track! Alleen vind ik dat er wat meer variatie in zou mogen, het is nu toch steeds een beetje hetzelfde dus iets van een hook/bridge of hoe je het ook wil noemen. Dus het idee is leuk, maar ik zou het toch nog iets verder uitwerken.
 
Origineel geplaatst door D-man
Lekkere track! Alleen vind ik dat er wat meer variatie in zou mogen, het is nu toch steeds een beetje hetzelfde dus iets van een hook/bridge of hoe je het ook wil noemen. Dus het idee is leuk, maar ik zou het toch nog iets verder uitwerken.


Ja, ik heb dat nu dus ook. Na 3 x luisteren had ik het wel gezien. Ik wil nog iets van strings of pads er bij gaan doen, en wat meer funken met die basslijn.

Update komt nog ...


:L
 
Hij klinkt niet maar ik vinnem goed. :)

Als je nog hulp nodig hebt bij ut afmaken.
Relekst, weetje.
 
Origineel geplaatst door fuse
Hij klinkt niet maar ik vinnem goed. :)

Als je nog hulp nodig hebt bij ut afmaken.
Relekst, weetje.

Hoe bedoel je "hij klinkt niet" ? Heb je het dan over de mix? Of klinkt de hele track niet :P.

En hoe kun je me helpen ? Alle hulp is welkom uiteraard :)
 
Back
Top