Spacy techhouse track met electro sausje

forcesupreme

links hangend lid
Lid sinds
11 februari 2003
Berichten
521
Locatie
een notendop
Ik weet niet precies onder welk genre dit valt, het is een mix van Techhouse, progressive en electro... ofzo...

Luister zelf maar even wat voor iets het is:

Klik Hier!

Ik vind het zelf wel lekker, vooral als je zelf al een beetje vaag bent (hoe je dat aanpakt mag je zelf weten) en dan luisterend over een koptelefoon, een hypnotiserend effect, al zeg ik het zelf! Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden...

Gemaakt in Renoise, de chord en de strings komen uit de pro53
 
Lekkel!

Goeie groove zonder veel poeha, dus het hoeft echt niet zo ingewikkeld..
ps, ga je die gebruiken voor die i-dance contest?
 
Hele sterke track, ik vind het heel knap hoe je subtiel gebruik weet te maken van effecten, zoals die flanger op je bass.
Enige wat ik kan zeggen is dat het nummer langer mag duren, zoals wel meer van je tracks, maar daar zit misschien ook juist de kracht weer in, dat je het heel gebonden weet te houden. Sterk werk weer!
 
puur gevoelsmatig: deze track bezorgt mij geen "wauw-effect"

voor de rest: Dit is desalniettemin een heel erg goeie track!!! zit goed ineen zowel qua productie, mix, muziektechnisch,
de geluiden... er valt eigenlijk weinig tot niets negatiefs aan op te merken.
Desondanks geen wauw effect bij mij persoonlijk een toppertje van een track!
:okdan:
 
Lekkel!

Goeie groove zonder veel poeha, dus het hoeft echt niet zo ingewikkeld..
ps, ga je die gebruiken voor die i-dance contest?
Ik heb em gisteren na het lezen van je bericht gepost op i-dance, en doe dus mee. Thks voor de tip ;)...

Mooie track en goed geproduceert
Kan ik wat van leren
Luister svp ook ff naar mijn laatste

http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=4476

Jow H@nk, ik heb ff snel je track geluisterd, niet echt mijn ding, klinkt allemaal niet verkeerd hoor, maar open ff een topicje met je track dan zal ik binnenkort wel wat kritiek geven... kheb nu ff niet zo veel tijd. Dit is ook niet echt een manier om kritiek en feedback te krijg op je tracks... thnks anyway...

puur gevoelsmatig: deze track bezorgt mij geen "wauw-effect"

voor de rest: Dit is desalniettemin een heel erg goeie track!!! zit goed ineen zowel qua productie, mix, muziektechnisch,
de geluiden... er valt eigenlijk weinig tot niets negatiefs aan op te merken.
Desondanks geen wauw effect bij mij persoonlijk een toppertje van een track!

Wauw!

Wat is voor jou nou het verschil tussen een toppertje en een Wauw? Een Wauw track is waarschijnlijk nog een stap hoger ofzo?

Thnks voor je reply!
 

Jow H@nk, ik heb ff snel je track geluisterd, niet echt mijn ding, klinkt allemaal niet verkeerd hoor, maar open ff een topicje met je track dan zal ik binnenkort wel wat kritiek geven... kheb nu ff niet zo veel tijd. Dit is ook niet echt een manier om kritiek en feedback te krijg op je tracks... thnks anyway...
WQUOTE]

Ga ik vanavond nog ff doen
bedankt
 
lekkere zweef muziek :D hmmzzzzzz 8)

sommige kleine geluidsje komen beetje blikkerig over rond 2:50 (of is dat de bedoeling?)

de eerste aantal maten deden trouwens vermoeden dat t een lekkere loung/chill plaat werd a la "Nude Dimensions"
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
lekkere zweef muziek :D hmmzzzzzz 8)

sommige kleine geluidsje komen beetje blikkerig over rond 2:50 (of is dat de bedoeling?)

hmmm, op mijn boxen klinkt het net als ik bedoeld heb maar ik speel via een hifi set die vrij warm is.
luister jij met prof. monitors?

bedankt voor je commentaar!!!!!!!1:okdan:
 
Origineel geplaatst door DJ_H@NK
hmmm, op mijn boxen klinkt het net als ik bedoeld heb maar ik speel via een hifi set die vrij warm is.
luister jij met prof. monitors?

bedankt voor je commentaar!!!!!!!1:okdan:

ik luister op spirit absolute 2's maar mijn commentaar was op de oorsronkelijke starter van deze thread :confused:

zal jouw track es lusiteren
 
Ik eb de track geluisterd, ik vind de muziek pas op 1:40 een beetje op gang komen, daarvoor vind ik em een beetje saai.
Daarna komt er zo'n appregiootje in en die vind ik wel lekker en rond 3:50 komt er een warme string bij en die maakt het af.
Persoonlijk vind ik de track dus wel lekker, maar ik vind het intro te kaal naar mijn smaak. Ook vind ik het appregiootje
een beetje eentonig worden, en zouden er wat wisselingen in mogen. het geluid opzich van dat apregiootje is wel erg lekker.
Al met al wel een lekkere track, maar wel met wat werk.
 
Origineel geplaatst door C-Code
Ik eb de track geluisterd, ik vind de muziek pas op 1:40 een beetje op gang komen, daarvoor vind ik em een beetje saai.
Daarna komt er zo'n appregiootje in en die vind ik wel lekker en rond 3:50 komt er een warme string bij en die maakt het af.
Persoonlijk vind ik de track dus wel lekker, maar ik vind het intro te kaal naar mijn smaak. Ook vind ik het appregiootje
een beetje eentonig worden, en zouden er wat wisselingen in mogen. het geluid opzich van dat apregiootje is wel erg lekker.
Al met al wel een lekkere track, maar wel met wat werk.

Ik heb em expres een beetje eentonig gelaten, dit om het "zweef/vaag/hypnose gehalte" een beetje te benadrukken. Ik ben van mening dat wanneer iets flink herhaald word met subtiele veranderingen je in een soort waas komt... (dat heb ik dan, voor icm. :peukie: ). Vandaar dat er niet al te veel variatie in zit.

Tnks voor je reactie iig!
 
lekkere break rond 3:05
maar beat kan wel iets meer als 1 geheel klinken wat mij betreft
meer groove ofzow ...

voor de rest leuk !
 
Back
Top