FreeBee 303 softwarekloon

De VSTi versie heeft straks een ingebouwde stepsequencer zodat ook de slides en accents , verlengde noten en rusten op dezelfde wijze als de 303 geprogrammeerd kunnen worden , daarnaast is het mogelijk om via midi nootjes te spelen en als klap op de vuurpijl is het ook nog mogelijk om je favoriete basslines die je in Rebirth hebt gemaakt te importeren.

Wie zou zo'n mooie 303 VSTi nou niet willen kopen strakjes ? :)
 
Ik vind de kwaliteit van Tau 2 erg slecht als 303 software kloon.
Dave (Muon) heeft er ook iets veel over opgeschept op het forum van www.kvr-vst.com
 
Wordt zeer compleet dan, Matt.

Super ! Want de klank van deze 303 kloon vind ik persoonlijker nog dichter bij het origineel komen dan Rebirth.

Nou die 808 en 909 nog, zou super zijn.
 
Heb vanmiddag een deze emulator ge-d/l, en dat ding klonk erg goed. Aangezien ik op het 303 geluid geil. begon ik meteen te freaken. Na een paar x gepield te hebben, heb ik t loopje laten lopen en aan de knoppen gedraait terwijl t in rec. stond. Daarna heb ik met mn Virus live de kicks erbij gedaan. In Wavelab een beetje opgehoest ...
Het ID komt een beetje van Public Energy - Three o Three, en de 'File' style. Vandaar de titel.
Het zijn maar 2 geluiden, en duurt 7'07" mins, dus de meesten zullen t langdradig vinden. Maar als je gewoon ervoor kan gaan zitten met de flow mee gaat is t wel lekker:

Enjoy the ride:

Three o Phreak
 
kan wel de bedoeling zijn, maar de bassen hebben wel heeeel veel distortion gekregen, niet? ;)

anyway, heftig ding.

en dan te zeggen dat het gemaakt is met die TB cloon :)
phreaky!

anyway, hij klinkt dus idd heel erg "natuurlijk"

ben ook benieuwd naar die nieuwe vsti versie, alhoewel ze de standalone ook mogen
uitbreiden van mij... ;)
 
Back
Top