Innocent Victims of War

Ik heb dit nummer nu al een x aantal keer geluisterd. vaak dus:)

En hoe meer je er naar luisterd hoe meer het nummer tot leven komt. Hier wordt een heel mooi verhaal verteld qua muziek.
Ik betrek het niet tot het verhaal van war en victims maar maak er mijn eigen verhaal van. En dat werkt erg op mijn emoties.

Hebben meer van jullie dat? Of is het voor jullie gewoon een nummer?

greotjes UNic
 
ik vind hem echt geweldig! Dit soort synthesizermuziek is voor mij de reden geweest om 10 jaar geleden te beginnen met muzieklessen, ik vind de sfeer die je opbouwt echt heel goed, mooie balans tussen de verschillende geluiden en elementen, prachtige akkoordsequenties en lekker veel ruimte voor de luisteraar om te interpreteren. Ik ga nu je andere geposte tracks opzoeken, ik wil meer horen! (Dus ja: lekker op cd uitbrengen en mij vertellen waar ik hem kan halen!)
 
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
ik vind hem echt geweldig! Dit soort synthesizermuziek is voor mij de reden geweest om 10 jaar geleden te beginnen met muzieklessen, ik vind de sfeer die je opbouwt echt heel goed, mooie balans tussen de verschillende geluiden en elementen, prachtige akkoordsequenties en lekker veel ruimte voor de luisteraar om te interpreteren. Ik ga nu je andere geposte tracks opzoeken, ik wil meer horen! (Dus ja: lekker op cd uitbrengen en mij vertellen waar ik hem kan halen!)

:) Wel een beetje komisch, eigenlijk: Je bent 10 jaar geleden met muziekschool begonnen omwille van deze muziek ... ik kan geen noot muziek lezen en ben helemaal niet muzikaal geschoold. Het is zelfs zo dat ik me komende september in de muziekschool ga laten inschrijven :) .

Nogmaals bedankt voor de complimenten. Nu alleen nog eens uitzoeken hoe ik best een CD op de markt kan brengen ;)

:doei:
 
Re: Innocent Victims of War

Origineel geplaatst door Danny
De outro drukt met de neus op de feiten: euforie van overwinningen of niet ... wat achterblijft is verwoesting ... van huizen ... van gezinnen en levens ...

Het nummer moet even op gang komen maar zodra de strings erbij komen kan het wegdromen beginnen.

Zelf zou ik de outro anders doen, ik zou eerder eindigen met een 'onbeantwoorde vraag gevoel' maar da's gewoon m'n persoonlijke smaak. De outro laat de luisteraar achter met een gevoel van onbehagen (wat ook je bedoeling was). Eigenlijk is, op de outro na, het nummer niet eens zo droevig hoor.

Ik kan me vergissen maar ik vermoed dat jij 1492 ook wel een goed album vindt, ik herken alvast de sfeer van 1492 ook in dit nummer.

Als ik de outro even wegdenk, dan blijft er voor mij een zalig nummer over om bij weg te dromen.
 
Re: Re: Innocent Victims of War

Re: Re: Innocent Victims of War

Origineel geplaatst door Hover
Het nummer moet even op gang komen maar zodra de strings erbij komen kan het wegdromen beginnen.

Zelf zou ik de outro anders doen, ik zou eerder eindigen met een 'onbeantwoorde vraag gevoel' maar da's gewoon m'n persoonlijke smaak. De outro laat de luisteraar achter met een gevoel van onbehagen (wat ook je bedoeling was). Eigenlijk is, op de outro na, het nummer niet eens zo droevig hoor.

Ik kan me vergissen maar ik vermoed dat jij 1492 ook wel een goed album vindt, ik herken alvast de sfeer van 1492 ook in dit nummer.

Als ik de outro even wegdenk, dan blijft er voor mij een zalig nummer over om bij weg te dromen.

Bedankt voor de bedenkingen ;) . Tja ... smaken verschillen, hé. 1492 vind ik inderdaad een goed album en vermits Innocent rond 1994 gemaakt is, zijn de invloeden inderdaad niet ver weg :) .

Het nummer moet ook niet echt droevig geïnterpreteerd worden, maar eerder vragend afgewisseld met die valse euforie. Maar uiteindelijk laat ik de interpretatie over aan de luisteraar :) .

:okdan:

:doei:
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top