Nieuwe Chillin' trance Remix Zuco 103

Ik werd vanmorgen wakker en vroeg me dat ook ineens af.....de 19e ligt alweer 2 dagen achter ons.
ff gegoogled :

http://www.macsupport.nl/nieuws/evenementen.php

Op die site zou de uitslag binnenkort moeten staan, zeggen ze.

Ik heb in ieder geval niet gewonnen (anders had ik wel een mailtje ontvangen, neem ik aan)
 
No comment..
ik vind hem gewoon goed en lekker klinken..
maar dan wel over pc speakertjes..
 
hoi hoi

Ik vind het best lekker klinken.

Doet me wat midden jaren 90 klinken.
Wat betreft het geluid vind ik de hele mix wat ver weg klinken. alsof er een folie over heen zit. Dat vind ik wel jammer.

Ben benieuwd wat ze er van gaan vinden:)

greotjes Unic
 
Hey Bedankt allebei voor de commentaren.

Heb niets gehoord over de uitslag. Maakt me eigenlijk ook weining uit. Vond het al leuk om als probeelsel iets te maken met bestaande zang.

Wel geinig. Kreeg vandaag post van de muzikantendag (waar ik trouwens dit jaar niet naartoe ga) en zag het volgende:

15.00-16.45 uur Zuco 103 remix workshop
De bandleden cq producers van Zuco 103 zijn aanwezig om je van advies te geven over muziek opnemen en remixen. Toetsenist Stefan Schmid, drummer Stefan Kruger en zangeres Lilian Vieira produceren hun albums zelf en willen, in de bijna twee uur die tot hun beschikking staat, resultaten laten horen van de Remix Contest die het afgelopen half jaar met groot succes in Interface liep. Vanaf de Interface-website waren samples downloadable van Q Baiano (van Zuco’s laatste cd One Down One Up). Deze werden maar liefst 1100 keer gedownload en uiteindelijk kwamen er 85 volledig uitgevoerde en vaak zeer goede remixes binnen bij de redactie. Zuco en Interface kozen onlangs de winnaar en tijdens de Muzikantendag geven de Zuco-bandleden commentaar en beantwoorden ze vragen over deze remixes en andere onderwerpen die ter tafel komen. Wil je hierbij aanwezig zijn? Kom op tijd want vol is vol.
 
Iets soortgelijks stond er ook in de brief die je als het goed is van Interface hebt gehad als deelnemer van de contest.
 
Origineel geplaatst door crx303
Iets soortgelijks stond er ook in de brief die je als het goed is van Interface hebt gehad als deelnemer van de contest.

Ja die brief heb ik ook gekregen. Alleen was dat voor de Mac support dag, die dus al geweest is. Nu blijkt dat Zuco 103 dus ook langskomt tijdens de muzikantendag. Blijkbaar zijn ze dus wel te spreken over de ingezonden mixen, hoewel het kan natuurlijk ook zoiets zijn van "luister!!!!!, zo hoort het dus niet". Het is niet voor niets een "Workshop"

Het medium internet is trouwens behoorlijk ontdekt door platenlabels, producers e.d. m.b.t. het zoeken naar nieuw talent
De contests schieten als paddestoelen uit de grond.
Zie:

http://www.electronicattack.de/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=48
 
Heej geinig, m'n maat en ik hebben 'ex aequo' de 2e plaats gehaald ("Dubbatino") :)

Als we 'm nou eens wat beter geproduceerd hadden (hij klinkt brak nl.....)
 
Back
Top