M-audio delta 1010 vs Echo layla24

hum... oke.. maar ik zal nog eens de specificatie lijst van beide kaarten nog eens goed doornemen... ik begrijp dus dat allebei de kaarten wel oke zijn.. alleen de latency van de Delta is dus wat meer, ik weet niet of je dat goed merkt want ik heb er dus geen verstand van.

wat ik wel merk is dat als ik zoals nu met mn soundblaster samples aanstuur met hallion.. en daarbij mn virus gebruik met een midiex8 dat de virus eerder is met ut geluid dan de samples uit de soundblaster.
 
echo heeft er wel lang over gedaan om met nieuwe drivers te komen voor windows xp dat klopt...

maarde nieuwe (wdm) asio drivers voor xp zijn wel om van te smullen!! stabiel en SCHNEL vraag maar aan bambam ;)
 
hehehe :D
 

Attachments

  • hehe.jpg
    hehe.jpg
    14,6 KB · Bekeken: 42
haha lol

maar denk dat welke je van de 2 ook neemt je zeker wel tevreden zal zijn :P
 
:o: :o: ik laat ze allebei liggen... ik heb al een andere geluidskaart besteld


Pulsar2+Alesis A-13 ADAT


6XDSP:P :okdan:




toch bedankt voor jullie hulp en reacties allen:engel:
 
daar zijn genoeg topic's over op dit forum.

maargoed je belast je cpu van je pc niet meer met VST(i)'s die van creamware zijn.. effecten synth's ed.


that's it.


more info @ www.creamware.com:z
 
nou vergelijken met een mpx-1 is wel heel erg wishfull thinking hehehe

maar de creamware effecten en plugins zijn toch ff wat beter dan de gemmidelde vst plugin.

die kaart is zeg maar net als een tc powercore met een ingebouwde rem multiface..... zo snap jij het ff betermeta ;)

gefeliciteerd met je moh-16 release man! :okdan:
 
wil je horen hoe effecten van een creamware kaart klinken, luister dan maar naar een platen van Tha Playah.
die gast doet alles met zn DSPkaart... hij heeft geneens een mengtafel.. alleen een virtueele van ut creamware paket.


synth's gaan ook allemaal door de pc heen/creamwarekaart en dan effecten erop gooien.. COOL!
 
Back
Top