Voldoet een 20 bit geluidskaart nog?

Origineel geplaatst door Musicmaker
Het gaat me er vooral om of m'n geluidskaart nog mee kan. Misschien dat ik nu een mixer of een Nord Modular koop, en dan koop ik een nieuwe geluidskaart wel als het echt nodig is.

Wijs besluit. Al heb je een apogee dac dan zul je vroeg of laat toch tegen iets NOG beters oplopen.
 
Origineel geplaatst door Musicmaker
Het gaat me er vooral om of m'n geluidskaart nog mee kan. Misschien dat ik nu een mixer of een Nord Modular koop, en dan koop ik een nieuwe geluidskaart wel als het echt nodig is.

Oh ja, hij kan zeker nog mee. Tenslotte zitten wij als muziek-makers te k*tten over geluidskwaliteit, terwijl de gemiddelde luisteraar dat gemiereneuk toch niet op waarde weet te schatten....(lekker MP3'tjes luisteren)
(plies geen mp3-discussie nu !!!)

Komt de boodschap van de muziek over op de luisteraar, dat gaat het om, toch ?
 
Origineel geplaatst door Soundtrooper
Oh ja, hij kan zeker nog mee. Tenslotte zitten wij als muziek-makers te k*tten over geluidskwaliteit, terwijl de gemiddelde luisteraar dat gemiereneuk toch niet op waarde weet te schatten....(lekker MP3'tjes luisteren)
(plies geen mp3-discussie nu !!!)

Komt de boodschap van de muziek over op de luisteraar, dat gaat het om, toch ?

Helemaal mee eens. Naar mijn idee zijn de melodien het belangrijkst.
 
Ik heb diezelfde vraag ooit eens aan maurice steenbergen gesteld en die zegt dat het niks uitmaakt. En als er iemand verstand van heeft is hij het wel....
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Ik heb diezelfde vraag ooit eens aan maurice steenbergen gesteld en die zegt dat het niks uitmaakt. En als er iemand verstand van heeft is hij het wel....

Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar wie is Maurice Steenbergen ?? :confused:
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar wie is Maurice Steenbergen ?? :confused:

.....POING ! POING ! POING ! :D
 
Back
Top