Eminent string Ensemble - 85euro

Damn er rijdt geen auto voor mij tot Drente :(
 
Zo, is iedereen inmiddels al aan het rausen op de Eminent?

152 Euro! Et tu - Synthiaks? ;)
Nou ik houd het voor gezien met 99 Euro's... :biertje:

En eh... morgen gaat die andere op Ebay!
 
Nou, ik ben net terug en ben erg blij:D
 

Attachments

  • solinaetgemfront.jpg
    solinaetgemfront.jpg
    53,1 KB · Bekeken: 46
Gefeliciteerd! Ziet er allemaal mooi uit!

Was zeker wel een lange rit? ;)

Veel plezier er nog mee, in ieder geval!
 
Origineel geplaatst door Boemtsjak
Gefeli! :biertje:

Zou je misschien een demootje van die GEM kunnen posten? Ik ben erg benieuwd hoe die klinkt. :)

Doe ik! Ik heb hem even bij de verkoper thuis beluisterd en was eigenlijk enthousiaster over de gem dan over de solina waar ik eigenlijk voor kwam.
 
Dikke Pikkemans

Dikke Pikkemans

Ik heb als een gek proberen die man te bereiken. Maar het kwaad was dus al geschiet. Ik ben jaloers en geef het toe. Ik heb het dan niet over die GEM pk4900 (die heb ik al - leuk appraat overigens - Mooie Portamento). Pfff ik had die Solina graag gewild. Mijn oude muziekleraar heeft er nog een op de hogeschool staan maar die wil hij niet kwijt. Gewoon onder het stof.

Maar toch,

Gefeliciteerd!!=( :D
 
Laatst gewijzigd:
Maar Astro, er ging tegelijkertijd nog een Solina op Ebay en er staat / stond er hier nog ééntje op 't DSF.

Dus: kom maar naar beneden & sla je slag! ;)
 
Bedank Hanz,

Ga een bod wagen. Al wil ik ook rekening houden met de reisafstand. Heeft iemand een idee hoe zwaar zo'n Solina weegt overigens. Heb gehoord dat het behoorlijk powerliften is.

Groet Astro.
 
Origineel geplaatst door marcuuu
ongeveer 16 kilo ;)


Ik kon me ook herinneren dat de Solina erg zwaar was, maar het model wat ik nou heb haalt de 16 kilo lang niet. Ik schrok gewoon toen ik hem aanpakte om in de auto te zetten. Hoeveel verschillende modellen zijn er eigenlijk? Ik heb ze nou met en zonder leds gehad van Solina/Eminent.
 
Back
Top