Kameel VST (cameleon)

Kameel of Cameleon

Kameel of Cameleon

O.k. terug van de testbank. Vind het een leuk ding om met de deur in huis te vallen. Niet alle klanken zijn even geweldig maar er zitten van die typische presets bij. Typisch omdat ik ze niet direct in een andere plug heb gehoord. Heb gespeeld met de knoppen en sliders en ik vind het een ontzettend leuke bijkomstigheid dat je wav-jes in kunt laden en vervormen. Ik vind de interface overzichtelijk. Ja en om even zelf het foutje weg te werken. Het is eigenlijk een Cameleon Plugin.
 

Attachments

  • cameleon5000voicepagemid.jpg
    cameleon5000voicepagemid.jpg
    35,7 KB · Bekeken: 74
Forumleden wat denken jullie van deze VST

Forumleden wat denken jullie van deze VST

Wat is jullie mening over deze VST?
 
Re: Forumleden wat denken jullie van deze VST

Re: Forumleden wat denken jullie van deze VST

Origineel geplaatst door astronaut
Wat is jullie mening over deze VST?

laat eens een stukje horen? svp
 
Maar wat vinden de Forummers van deze plug

Maar wat vinden de Forummers van deze plug

Ik denk dat iedereen verzadigd is met plugin's omdat er maar weinigen reageren op deze topic.
Ik ben benieuwd wat de bevindingen zijn van anderen op het forum?
 
Da's zo grappig eigenlijk komt Albino 2 uit dan zit iedereen met een natte slip. Is er een echt vernieuwende plug zoals deze en dan tja.


Moderator doe maar een slotje :slotje: aub.:slotje:
 
hmm, die demos klinken wel zeer goed. en heeft
interessantere sounds dan de albino. ik ga hem eens
proberen.
 
Origineel geplaatst door astronaut
Da's zo grappig eigenlijk komt Albino 2 uit dan zit iedereen met een natte slip. Is er een echt vernieuwende plug zoals deze en dan tja.

Tja maar hier zitten geen namen van forumleden in de presets...:D
Vond zelf de Albino ook niet echt dat je zegt van wauw maar goed smaken verschillen..
 
Origineel geplaatst door isnieZot
hmm, die demos klinken wel zeer goed. en heeft
interessantere sounds dan de albino. ik ga hem eens
proberen.

Juist. (Ik had inmiddels wel gevraagt om deze thread te sluiten - even terzijde). Dat vind ik ook zo vreemd. Ik dacht ook dat iemand deze al eerder geplaatst had maar dat was dus ook niet het geval. Klinkt veel interessanter dan de Albino. Met respect voor Papen en Linplug. Het zal wal komen omdat er namen inzitten van forumleden enzo..

"Turn to Cameleon"

Is trouwens een mooie presetnaam voor in de Albino.

;)
 
Gisteren even bij een maat van me met deze synth lopen klooien.

Maar het is een hele interessante VST.
De presets zuigen als kweenie wat maar dat zegt niets over de mogelijkheden van het beestje.

Qua klank klinkt hij wat ielig en digitaal maar dat neemt niet weg dat je er heel goed evolving pads en andere 'moeilijke' geluiden kan maken.

Resynthesis ala Axel?

Niet zoals de Neuron helaas. Die vind ik toch stukken beter klinken.
 
Originele text van www.camelaudio.com
"Cameleon also allows you to import image (BMP) files and turn them into sounds. This offers an extremely powerful way to design never heard before sounds"

K00l !!
 
ik heb eens met die demo lopen kloten omdat ik eens tussen 2 drumloops wou morphen.
dus de punch van een amen break overdragen op een andere break. probleeem is dat
het voor geen meter klinkt :stupid kan iemand hier goed met het proggie overweg en het
eens proberen en het resultaat hier even te zetten?
 
Re: Forumleden wat denken jullie van deze VST

Re: Forumleden wat denken jullie van deze VST

Origineel geplaatst door astronaut
Wat is jullie mening over deze VST?

:gaap:
 
Re: Re: Forumleden wat denken jullie van deze VST

Re: Re: Forumleden wat denken jullie van deze VST

Origineel geplaatst door r.5
:gaap:

Bericht door een moderator:
Probeer een reactie eens uit 2 zinnen te laten bestaan. Dat bevoordert de inhoud van ons mooie forum.
 
Back
Top