I88x

Uitbreiding voor de nieuwe 01X, tevens afzonderlijk te gebruiken als standalone ADDA

* Two DM2000 Quality Mic Preamps with Inserts
* 6 Line inputs
* 24bit/96kHz Audio Interface
* Balanced Inputs and Outputs
* ADAT I/O supporting 96kHz
* 18 simultaneous channels
* OS9/XP Drivers support (OSX support under development)
* Portable 1 Unit Rack

http://www.01xray.com/hardware/i88x.html
 

Attachments

  • i88x.jpg
    i88x.jpg
    18,4 KB · Bekeken: 95
god zijn ze de analoge outputs vergeten ...

doe maar rustig yamaha .. zo ga je fouten maken
en das nie zo slim ...
 
lijkt me een input-expansion voor mLan workstations..
 
ik denk dat ie wel 8 analoge inputs en 8 analoge outputs heeft
alleen zijn ze dat vergeten te melden .. ;)
 
zoom.jpg
 
Verdikke :( Ik had gehoopt dat deze niet zo duur zou zijn als de mLAN8P .Die i88x biedt natuurlijk wel wat meer maar Yamaha maakt mLAN (nog) niet echt betaalbaar. (Hoeveel kostte een Presonus onlangs ook al weer?)

De richtprijs zou 1295 DOL worden :( Wat extra euro's en je hebt een 01x.

Toch blijf ik gewonnen voor mLAN.
 
zo hee dat ligt wel ERG boven soortgelijke firewire kaarten..op deze manier gaat mLan natuurlijk niet doorbreken......
maarre..wat ik ook vreemd vindt: presonus met die firepod, die ondersteunt dus volgens de eerste specs geen mLan, terwijl hun vorige firewire bak dat wel deed...ze zijn(waren?) officiele mLan partner van yamaha
 
Firestation is gedumpt omdat ze wisten dat dit d'raan zat te komen.
Of dat het mLan A was?

Nou ja, eindelijk iets conctreets naast de 01X.
Die ouder mLan dingen waren schandalig duur, maar dat zijn we zo onderhand wel gewend van Yamaha.

Nu nog een mLan midicontroller. :)

En ik hoop niet dat dit dingetje over de 600 euri komt want daar kun je twee ADA8000's voor scoren. Maar de firestation kostte rond de 1000 dus ik ben er bang voor dat dit erg duur gaat worden.
 
Origineel geplaatst door fuse
Firestation is gedumpt omdat ze wisten dat dit d'raan zat te komen.
Of dat het mLan A was?

Nou ja, eindelijk iets conctreets naast de 01X.
Die ouder mLan dingen waren schandalig duur, maar dat zijn we zo onderhand wel gewend van Yamaha.

Nu nog een mLan midicontroller. :)

En ik hoop niet dat dit dingetje over de 600 euri komt want daar kun je twee ADA8000's voor scoren. Maar de firestation kostte rond de 1000 dus ik ben er bang voor dat dit erg duur gaat worden.

fuse, richtprijs is 1295 dollar.....dus die firestation hadden ze prima op de markt kunnen houden ;)
maar die zal wel eruit gehaald zijn omdat de presonus firepod nu op de markt wordt gezet, zo te zien *zonder* mLan....vreemd toch???
 
Hmm..... richtprijs 1300$

En dan in de winkels voor ommenabij de 1000 euri? Is toch redelijk dicht in de buurt van die andere merken (presonus, motu), dus dat lijkt me niet meer dan normaal. Maar vind het wel heel erg duur hoor.

Als je dan naar Adat kijkt als alternatief dan ben je vooralsnog goedkoper uit en het werkt net zo goed. En met een RME HDSP kaart kun je dan net zo goed je helemaal suf patchen.
 
Origineel geplaatst door fuse
Hmm..... richtprijs 1300$

En dan in de winkels voor ommenabij de 1000 euri? Is toch redelijk dicht in de buurt van die andere merken (presonus, motu), dus dat lijkt me niet meer dan normaal. Maar vind het wel heel erg duur hoor.

Als je dan naar Adat kijkt als alternatief dan ben je vooralsnog goedkoper uit en het werkt net zo goed. En met een RME HDSP kaart kun je dan net zo goed je helemaal suf patchen.

nope, de richtprijs van die andere merken (dan heb ik het over edirol, ESI, m-audio, presonus) is onder de 700 dollar..dat scheelt dus 600 dollar!!!!!!!!!
 
Die Ada8000 is toch 285 of zo?
 
Origineel geplaatst door fuse
Die Ada8000 is toch 285 of zo?

308 oiro incl BTW.... maar die hep alleen een ADAT aansluiting, geen firewire
 
Origineel geplaatst door fuse
En dan in de winkels voor ommenabij de 1000 euri? Is toch redelijk dicht in de buurt van die andere merken (presonus, motu), dus dat lijkt me niet meer dan normaal. Maar vind het wel heel erg duur hoor.

Als ze nu eens gewoon dit weg lieten:

- Including VST/AU PlugIns worth over 700,- €

Kunnen ze zo'n ding aanbieden voor € 300,- 8o)
 
Back
Top