• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Totale setup aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano260124

Gedeactiveerd account
Lid sinds
11 oktober 2002
Berichten
2.136
Totale setup aangeboden is de titel van deze topic. Waarom?

Ik wil over naar bijvoorbeeld een MPC4000 of een MV8000. Ik weet dat ik er dan in principe qua mogelijkheden op achteruit ga, maar ik heb gewoon niet zoveel tijd om muziek te maken. De uren die ik heb wil ik dan in een comfortabele houding doorbrengen, een machine aan kunnen zetten en gaan.

Om nu niet alleen de krenten uit de pap te verkopen en met de rest te blijven zitten, wil ik in eerste instantie proberen de onderstaande set in één keer te verkopen. Al dan niet aan verschillende kopers, maar dan wel in één keer.

- Yamaha 01v met MY8AD uitbreiding (8 extra analoge inputs) en een verrijdbaar/ kantelbaar 19" rack waar de 01v in gehangen kan worden, met nog 8 extra units.
Prijs: € 750,-

- Access Virus B met meest recente OS (kleine beschadiging aan hoekje van houten zijpaneel). Inclusief stofhoes.
Prijs: € 700,-

- Jomox Airbase 99 drum module met meest recente OS (inclusief PC editor).
Prijs: € 400,-

- Waldorf Pulse analoge synth met meest recente OS. Cutoff knop moet een beetje ontzien worden (inclusief PC editor dus dat gaat prima), maar dat is een bekend probleem.
Prijs: € 225,-

- Roland XV 3080 allround sound module (inclusief PC editor).
Prijs: € 800,-

- Digitech Quad4 effectsprocessor 4-in-1.
Prijs: € 175,-

- M-Audio Midisport 4x4 (garantie tot augustus 2004) en Midisport 2x2 (garantie tot mei 2004), plus 2 x Behringer UltraPatch 24/48 kanaals patchbays.
Prijs: € 150,-

Ondanks de scherpe prijzen ben ik bereid om bij het afnemen van deze totale set, een setprijs te rekenen van € 3.000,-. Bovendien lever ik dan gratis de complete bekabeling om de gehele set aan te sluiten, inclusief patch-kabels, midi-kabels en 2 x SPDIF kabel om de 01v digitaal met een PC te verbinden. Wat bij elkaar enkele honderden euri kost.

Alle apparatuur inclusief handleiding (al dan niet origineel) en uiteraard 100% werkend! Af te halen in Rotterdam of, na vooruit betaling inclusief verzendkosten, kan ik de spullen ook aangetekend verzenden.
 
Hierbij nog even een foto van het rack.

En nog even ter verduidelijking, ik ga geen losse componenten verkopen als ik niet (zo goed als) alles kwijt kan. Het is namelijk niet dat ik ga stoppen of zo.
 

Attachments

  • img_2572.jpg
    img_2572.jpg
    32,5 KB · Bekeken: 82
Voor de Digitech Quad4 is ook een gegadigde.

Hetzelfde geldt voor de Waldorf Pulse.

De Virus is ook zo goed als weg.
 
* schop *


Wat nog rest:

- M-Audio Midisport 4x4 (garantie tot augustus 2004) en Midisport 2x2 (garantie tot mei 2004), plus 2 x Behringer UltraPatch 24/48 kanaals patchbays.
Hierbij doe ik nog een eenvoudige X-standaard voor een synth. Prijs: € 150,-

- Roland XV-3080
Deze module is in werkelijke top-staat! 16 parts mulitimbraal, 128 stemmig, biedt ruimte aan twee type uitbreidingskaarten (2xSRX, 4xJV), eenvoudig te bedienen en al helemaal via de PC editor, Reverb, Chorus en Multi effect, etc... Prijs: € 800,-
 
Ik heb alle kopers inmiddels mijn telefoonnummer gestuurd om e.e.a. af te spreken m.b.t. de levering.

Heren, check uw PB's :okdan:
 
* * * * U P D A T E * * * *

De Jomox Airbase en Waldorf Pulse zijn zojuist door respectievelijk Lacertus en e84 opgehaald. Die heren gaan dus knallend het nieuwe jaar in ;)

Voor de 01v met extra's, de Quad4 en de Virus B hebben de kopers toegezegd het geld eerst over te maken, waarna deze gear opgehaald en verzonden wordt.

De Midisport 4x4 verhuisd zo naar een ander baasje in Rotterdam.

Dus wil ik de heren moderators vragen om deze topic te :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top