[Jammetje] C738-Maze(take 2)

Origineel geplaatst door koediman
zit een goeie copy-protection op! :D

maarre... desondanks... hele lekkere track!

kijk eindelijk iemand die het snapt!
ennuh, thanks for het compliment. Vanavond ga ik es wat uitbouwen denk ik.

-C-
 
Leuk, errug leuk, mis alleen iets.....
'n hoge pad ofzo ?
misschien 'n lead-je van het een of ander ?

Maar het moet gezegd: Hij butst errug fijn door !!!

goe bezig C !
 
Origineel geplaatst door Roonan
:halleluja Dank u, dank u voor deze demo!
Mijn eigen demo's klinken nu ineens een stuk beter ;)

'k kan je het geheim vertellen, maar nie voor niets ;)

-C-
 
erhm ja ik vind die vocoder echt helemaal nix. Klinkt erg goedkoop en blikkerig (klein freq gebied denk ik). Uit een nova toevallig? Voor de rest grappig ritme, maar door die ruis kan ik het niet zo goed volgen.

ARv
 
Okay, ik zet dus vanavond mijn mpc aan en wat blijkt nu, een disk error. 'k Had kunnen weten dat ik geen floppy van 10 jaar oud moest gebruiken *grmbl*.

Maar goed, na een uurtje opnieuw de dingen inspelen en een paar subtiele variaties heb ik het bijna nagebouwd.
Bij deze een 2e versie (eigenlijk de derde) met minder ruis en wat meer kwaliteit.
Het rare lfo effect in het begin over de vocoder is trouwens mijn keel, want ik ben wat verkouden ;).

3rd_maze.mp4

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
Het rare lfo effect in het begin over de vocoder is trouwens mijn keel, want ik ben wat verkouden ;).

Ja ik dacht al..... :bekdicht:

mah luistert lekker weg :okdan:
 
Hee C,
klinkt lekker man!
Vind t een leuk nummer, die swingt.

kritiekpuntje:
Het hoog vind ik wat te schel, en het laag mag van mij prominenter.
 
Het hoor wordt een beetje verneukt door de vocoder patch waar het ritme door getrokken wordt.
Inmiddels heb ik er een lowpassfiltertje in gezet en die moet ik nog even goed instellen zodat het niet te dof en niet te scherp is. Damn... af en toe is het net koken! (hint: kookthread!)
'k heb de bass inderdaad flink gecut bij de laatste opname.

Maar iedereen in zoverre bedankt voor de tips, vanavond ga ik weer verder met dit trackie.
Het plan is om er ook een string of pad bij in te gooien (zoals gemmetje al opperde).
Iemand suggesties? warm / iel, noem maar op :D

-C-
 
Back
Top