Korg Gadget 2

Dr. Rinkel

Dr. Rinkel
Lid sinds
27 Maart 2012
Berichten
326
Zojuist las ik dat in februari Korg Gadget 2 uitkomt. Voor de iPad zal dat betekenen dat er een gratis update komt. Daarnaast zullen er 6 nieuwe gadgets als in-app purchase aangeboden worden. Van de 6 gadgets zijn er al 4 bekend:
  • Memphis (Semi-Modular Analogue Synthesizer)
  • Pompei (6Voices Analogue Synthesizer)
  • Taipei (MIDI-Out Control Module)
  • Durban (Bass Effect Processor)
Info heb ik hier vandaan:

http://www.synthtopia.com/content/2019/01/18/korg-gadget-2-features-6-new-gadgets/

Ben erg benieuwd. Er gaat op deze manier wel ontzettend veel geld in zitten maar ach, ik krijg er ook erg veel plezier voor terug :D
 
Korg gadget is een leuke app, met veel
mogelijkheden, maar als je met de midi out ook nog externe apps kunt aansturen zou dat helemaal top zijn. Ben benieuwd wat die Taipei gaat kosten
 
De midi out gadget is gratis en je kunt nu inderdaad andere apps integreren in de gadget. Ik heb net ff zitten pielen, maar voegde net zonder problemen iSymphonic en de SoundCanvas toe aan één sequence. Ik heb verder nog niet gekeken of er andere veranderingen waren in de manier van opnemen ofzo, of hoe je sequences bewerkt in “Draw mode”

maar dat je nu heel veel meer keuzes hebt naast de gadgets van Korg is natuurlijk geweldig. In de midi out gadget kun je een arpeggiator maken met de sounds van die externe app, dus dat is dan een leuk extraatje.
 
Back
Top