Gloomy's Blog 2018

Hey hey,

Ben een dagje naar huis gemogen. Nog een paar weken en ik ben terug een vrij man.
Dank jullie wel voor de warme reacties, en mails, waar ik later nog zal op antwoorden.
Ik mis jullie erg, maar ik slaap nu gemiddeld 5 uur per dag, méér dan genoeg voor een mens.
Er is gewoon geen tijd te verliezen. En de medicatie slaat aan.

De juiste term is colloquatie, denk ik toch. 3 maanden, maar met nazorg... Thuishulp, enz...

Doe het goed allemaal, nogmaals bedankt om mij zo in jullie hart te sluiten. Dat is natuurlijk wederzijds.

Veel liefs en tot binnenkort,

Jan.
 
Thanks voor de duimpjes allemaal :-)

Ben weer een dagje thuis. Heel de dag opruimen met een goede vriend.

WANT:

Ik stel mijn huis ter beschikking voor de vluchtelingen die aan't arriveren zijn.
Slapen blijven of komen intrekken gaat niet, maar ze kunnen wel beschikken over:

* stroom
* het toilet
* het wasmachine
* microgolf
* air-fryer
* waterkoker
* eten à volonté (ik krijg hulp van wat men in België noemt, het OCMW (bijstand)
* de badkamer
* tv, radio, Youtube, Netflix
* enz...

De onderhandelingen met de stad zijn gaande. Men heeft dringend nood aan mensen zoals ik.

Iedereen kan lekker in de grote tuin zitten, de kinderen kunnen fijn buiten spelen.

Ze zullen Black Sabbath en Ozzy Osbourne leren kennen ;)

Het huis wordt omgetoverd tot een museum van de schilderijen van mijn overleden zus.

Ik mag naar huis als ik wil, maar de Dobbermannen hebben natuurlijk heel wat schade aangericht, dat moet eerst in orde komen voordat ik vertrek uit de psychiatrie.

Mijn studio wordt uiteraard hermetisch afgesloten.

Verder stel ik het heel goed, ik word daar op handen gedragen.

Hopelijk volgen jullie mijn voorbeeld, als dat mogelijk is. De oorlog is een vies ding, en België verwacht miljoenen vluchtelingen. Iedere hulp is welkom.

Hopelijk stellen jullie het allemaal goed, ik mis jullie heel erg.

Liefs,

Jan.
 
Hey luitjes, goed nieuws... de 19de april word ik ontslagen uit de psychiatrische instelling en ben ik weer een "vrij" mens.
Wat betreft het opvangen van vluchtelingen, ik zie af van dat idee, wegens te gevaarlijk en te onvoorspelbaar. Jullie begrijpen me vast.

Ik ben een dagje bezig geweest met de intro van een metal track die zal worden gemaakt door een paar vrienden die ik daar heb leren kennen...

Redelijk scary en niet bepaald vrolijk, maar ben wel blij dat ik terug ben gaan floopen, hier het resultaat:



Hou jullie goed, ik denk aan jullie,

Jan.
 
en deze lieve jongen helpt me nog steeds door het leven, ook al is ie veel te vroeg heengegaan... luister maar even naar de de tekst, RIP, lieve Space Chicken!

 
Dit kan er nog wel bij zeker?

Vanmorgen naar de neuroloog gegaan, diagnose: Parkinson, door middel van het gebruik van Abilify en Depakine.

Is dat niks?
 
Het is allemaal heel heftig wat jou overkomt.
Van Abilify (heb het zelf nooit gebruikt) maar ik weet dat 'a typische antipsychotica'waaronder Abilify valt een bijwerking heeft die tot bewegingstoornissen kan leiden, dit heeft een speciale naam, maar dat is niet Parkinson. Met het stoppen van het medicijn zouden de klachten af moeten nemen maar kunnen deels blijvend zijn.
Maar hoe het ook heet, het is heel naar om hebben. Sterkte.
 
Dit kan er nog wel bij zeker?

Vanmorgen naar de neuroloog gegaan, diagnose: Parkinson, door middel van het gebruik van Abilify en Depakine.

Is dat niks?
Hola gloomy.
En kan je niet stoppen met die medicijnen of overgaan
Naar andere middelen.
Erg naar om dit te horen.
toch sterkte.
En toch blijven zoeken.
Of een second opinium.

Groeten van andreos.
 
Hola gloomy.
En kan je niet stoppen met die medicijnen of overgaan
Naar andere middelen.
Erg naar om dit te horen.
toch sterkte.
En toch blijven zoeken.
Of een second opinium.

Groeten van andreos.

Hey andreos, dank je wel man. Als mijn dossier in de juiste handen is, dan krijg ik nieuwe medicatie. Ik weet zelf niet hoe of wat.
Dank voor je medeleven!
 
Vanmorgen naar de neuroloog gegaan, diagnose: Parkinson, door middel van het gebruik van Abilify en Depakine.

verdomme, heftig. hoop op een goede oplossing. abilfy is vrij nieuw, dach ik. nou ja, ik ben geen dokter.

sterkte! liefs en een knuffel!
 
Hey Gloomy, ik hoorde van Stoter dat je een hele heftige tijd doormaakt. Ik had deze blog niet eerder gezien, heb het net zitten lezen. Dat is allemaal niet niks! Ik wil je heel veel sterkte wensen en goed dat je positief blijft!
 
Back
Top