• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

Gloomy's Blog 2018

kobuz

Well-known member
Jeetje Gloomer, wat een hoop ellende weer. Mooi dat je positief blijft en er ook enigszins positief nieuws uit de onderzoeken komt. Sterkte met alles!

3ddie

Well-known member
Ja yo, jij bent één en al Liefde. Dank je wel vriend. Ja, de medicatie voor mijn darmen sloegen aan.

Een ander probleem waren cystes in en rond de nieren.

Daarnet de uitslag gehad van de echo van voormiddag: de cystes bestaan uit water en niet uit vlees.
Dat wil zeggen dat ik geen kanker op de nieren heb. Gelukkig.
De rest weet ik nog niet. Ik moet straks de dokter bellen.

Ik hou jullie op de hoogte, maar zo 't er nu uitziet blijf ik nog wel even op deze aardkloot :dubbel:

Thanks allemaal voor jullie steun.

Gloomy. :W

Hi Gloomy, nou dat is in ieder geval goed nieuws. Ik hoop dat je voor de andere onderzoeken ook goede uitslagen krijgt. <3

e-Gloomy-nations

Well-known member
Jeetje Gloomer, wat een hoop ellende weer. Mooi dat je positief blijft en er ook enigszins positief nieuws uit de onderzoeken komt. Sterkte met alles!

kobuz, hoe vriendelijk van je! Ja yo, positiviteit is zo belangrijk dezer dagen.. Jouw (jullie) wensen houden me sterk. Bedankt!

Gloomy :)

e-Gloomy-nations

Well-known member
Hi Gloomy, nou dat is in ieder geval goed nieuws. Ik hoop dat je voor de andere onderzoeken ook goede uitslagen krijgt. <3

Hey 3ddie, dank je wel mijn beste. Heel erg lief van je.

Oh dit wordt/is een warm forum <3

Diagnose, volgende post.

Groetjes, take care too!

Gloomy :)

e-Gloomy-nations

Well-known member
Okay, diagnose:

* Acute Diverticulitis
* Diverticulose
* Spastisch Colon
* cystes in de nieren.

Het pijnniveau kan oplopen tot het niveau van een acute appendicitis.

Oh, ga ik succesvol zijn in het leven, lol :)

Okay, genoeg nu. Ik ga dit allemaal verwerken, met een flinke dosis positiviteit.

Bedankt voor jullie steun,

Dikke e-knuffs,

Gloomy. :)

3ddie

Well-known member
Het pijnniveau kan oplopen tot het niveau van een acute appendicitis.

Oh, ga ik succesvol zijn in het leven, lol :)

Okay, genoeg nu. Ik ga dit allemaal verwerken, met een flinke dosis positiviteit.

Heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop dat de symptomen/gevolgen mee vallen en dat je er naast de pijn vele mooie en waardevolle momenten zijn waarop je kunt genieten van alles wat is. De dosis positiviteit zal daar zeker bij helpen. En misschien slechts een milde troost maar toch: een week geleden kon de diagnose nog veel slechter uitvallen dan deze. Dus ja, een advies dat iedereen ter harte zou moeten nemen (inclusief ik zelf): geniet van ieder moment.

Sterkte Gloomy!!

e-Gloomy-nations

Well-known member
Heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop dat de symptomen/gevolgen mee vallen en dat je er naast de pijn vele mooie en waardevolle momenten zijn waarop je kunt genieten van alles wat is. De dosis positiviteit zal daar zeker bij helpen. En misschien slechts een milde troost maar toch: een week geleden kon de diagnose nog veel slechter uitvallen dan deze. Dus ja, een advies dat iedereen ter harte zou moeten nemen (inclusief ik zelf): geniet van ieder moment.

Sterkte Gloomy!!

Inderdaad genieten van elk moment, we leven enkel in het nu. De rest zijn "screen memories". 8) Misschien is het nu ook wel een screen memory? :duivels:

Dank je wel 3ddie, da's heel lief van je!

Liefs,

Gloomy. <3

e-Gloomy-nations

Well-known member
Heel veel sterkte en we hopen dat het snel weer beter gaat worden. :)

Hey Disharmonic, dat is super fijn van je... jullie warmte helpen me er wel door. :luv: