• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tr-8 + M-audio 61 midi keyboard

Elektroy

Ingeburgerd
Lid sinds
25 januari 2014
Berichten
42
Hi ik verkoop mijn TR-8 samen met mijn M-Audio 61es Midi keyboard.

De TR-8 is in topconditie want is nooit uit de studio geweest. Bevat ook de 7x7 expansion update voor naast de 808 en 909, ook de 606, 707 en 727.

De M-audio keyboard doe ik weg omdat ik hem gewoon weg niet gebruik. De fader knop van de volume (ik gebruikte hem nooit omdat ik hem niet had gelinkt met een hardware synth) is weg door verhuizing maar je kunt hem gewoon gebruiken of een nieuwe knop erop zetten. Werkt super. Heeft aftertouch, semi-weighted keys en velocity.


Mag weg voor €350,-

Is uiteraard te testen bij mij thuis. Ophalen in Houten.
Voor mensen met slecht of geen vervoer, ik woon aan het spoor dus met de trein is het super makkelijk te bereiken.

gr Roy
 
Back
Top