• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analogue Systems RS-95 oscillator eurorack / AS

G

Guest

Guest
Gemodelleerd naar de EMS vco's en hoewel je ongetwijfeld het verschil hoort, als je er een synthi naast zet, zijn dit erg lekkere vco's met typisch Britse sound. de adjustable waveshapes, zoals op de synthi. maar dan ook nog met cv input, zijn zeer de moeite waard.

Ik vind het erg leuke vco's, maar ik heb er 4 en doe er dus 2 weg.

dit zijn Analogue Systems modules, voor in een AS-systeem, maar ze zijn met een speciale voedingskabel ook gewoon aan te sluiten op eurorack / doepfer busboards.

worden naar keuze geleverd met AS- of eurorack powercables, dus plug en play..

beide modules zijn in nette gebruikte staat. de ene werkt perfect, de ander heeft een klein dingetje.

de 3-weg schakelaar voor de pitch range (wide / standard / -2 oct) doet niks in de onderste stand. hij blijft dan op standaard staan. de pitch range schakelt wel van wide naar standard en beide cv inputs werken ook gewoon op de pitch, dus ik ga er van uit dat het gewoon een mechanisch kwestietje in het schakelaartje is, op te lossen voor een paar euro en wat draadjes op de schakelaar solderen.

voor de perfect werkende vco vraag ik €135 en voor de andere vco, met (waarschijnlijk) het kapotte schakelaartje vraag ik €95.

ze mogen samen weg voor €200 euro en dan heb je echt 2 gave vco's voor een kleine prijs.
 

Attachments

  • 95a.jpg
    95a.jpg
    77,1 KB · Bekeken: 73
  • 95b.jpg
    95b.jpg
    89,4 KB · Bekeken: 64
Back
Top