• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

3x VST FX: Eventide 2016 Stereo Room, EQuivocate, UltraChannel Strip

LFLC

Stamgast
Lid sinds
1 november 2009
Berichten
122
Drie mooie plug-ins, geschikt voor elke DAW, draait zowel op 32 als 64 bit. Ik gebruik ze eigenlijk nooit (ben gewend geraakt aan andere vst's), maar ik kan me voorstellen dat ik hier iemand wel blij mee kan maken.

1. Eventide 2016 Stereo Room
• reverb galm plugin
• formaten: AAX, AU, VST
• hoogwaardige galm met een naturel, onderscheidende en unieke klank
• eenvoudige, intuïtieve parametrische bediening
• complexe early reflections
• zijdezachte galmstaart
• nauwkeurige bediening voor akoestische plaatsing
• bediening voor: galmtijd, pre-delay, diffusion, equalizer
• 'Kill'-knop om snel het effect te beluisteren

prijs: €55,= (inclusief iLok fee)

2. Eventide EQuivocate Multiband EQ
Perfect voor mixen en masteren! Hoogwaardige 26 bands eq equalizer, krachtige tool voor elke DAW.

prijs: €45,= (inclusief iLok fee)

3. Eventide UltraChannel Strip
Dit native 64 bit audiogereedschap bezit een gate, twee compressors (een gewone en een zeer krachtige), een 5-bands parametrische equalizer, een pitch shift en een stereo delay. Genoeg om uw tracks een voor een van de juiste klankkleur te voorzien, voor een optimale plek in de mix.

Er is een keur aan presets aanwezig, afgestemd op de meest uiteenlopende instrumenten, variërend van gitaar, strings en piano tot zang, synths en drums. Geef tot slot wat meer sprankeling aan een saaie mix met de Soft-Saturation.

prijs: €65,= (inclusief iLok fee)

2016StereoRoom.png

EQuivocate.jpg

ultrachannel-screenshot.jpg
 
Back
Top