• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Polyvox, KP3, TCheliconVL3, beatstep pro, Mausi!

Boost303

Mono-Amine
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
1.944
Locatie
DenHaag
Ivm met een andere aankoop enige studioapparatuur in de verkoop om het financiele plaatje weer wat rechter te krijgen.

Foto's volgen nog, wie het eerst komt wie het eerst maalt :)

Formanta Polyvox, zelfzame russische synth die klinkt als een beest. Ik heb hem zelf geimpoteerd uit Rusland and laten opknappen en modificeren door Artefacts. Hij ziet optisch niet fantastisch uit maar wat wil je dan ook met een synth die de ziel heeft van een oude kozak en ook stevig klinkt :)
Het mooie is dat ik de orginele kofferdeksel er ook nog bij heb.
In totaal heb ik zelf 1195 euro kosten gehad en dat is dan ook de prijs die ik ervoor vraag

TC Helicon Voicelive 3, super vocal processor die het goed doet op bijna alles. Fever Ray is bekend met het gebruik van dit megaeffect. 395 euro

Korg Kaospad 3 in goede staat, nooit mee opgetreden en weinig gebruikt. 245 euro

Arturia beatstep pro, superleuke sequencer en cv converter, supertof ding maar ik gebruikte hem te weinig in de praktijk dus hij mag weg voor 179 euro het is de witte versie en ik heb de doos er nog bij

Ophalen in Voorburg of verzenden kosten en risico koper

Doepfer mausi, goede bak maar jaren niet gebruikt, heb ook de adapter er niet meer bij 99 euro voor de liefhebber


Foto's volgen eventueel later

groet

Joost
 
Back
Top