• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR-808

Siementenzer

ottootto
Lid sinds
4 november 2014
Berichten
38
Bij deze biedt ik mijn Roland TR-808 aan. Geen introductie nodig lijkt me. Ik gebruik 'm te weinig en hij past niet helemaal meer in mijn workflow. Ik hoop dat iemand anders hem wel goed kan gebruiken :)

Verkeerd in goede staat en werkt volledig naar behoren. Onlangs nog van stof ontdaan, maar een propere servicebeurt is wellicht handig als je er nog vele jaren gebruik van wilt maken.

De prijs is inclusief Philip Rees MDS DinSync-Midi Converter. Deze verkoop ik niet afzonderlijk.

Vraagprijs is €3250,- en is op te halen in Amsterdam.


.. foto's bijgevoegd
 

Attachments

  • IMG_9093.jpg
    IMG_9093.jpg
    83 KB · Bekeken: 127
  • IMG_9095.jpg
    IMG_9095.jpg
    88,8 KB · Bekeken: 108
  • IMG_9098.jpg
    IMG_9098.jpg
    98,8 KB · Bekeken: 107
Back
Top