Epic Dark Electro Space Music Mix | Dianne Brand

SynTheSister

Gereactiveerd actief
Lid sinds
30 Maart 2016
Berichten
138
Locatie
Allie NL
Ik heb eens een lange mix gemaakt van mijn Dark Electro Space Music:



Oude tracks (eh... hooguit een jaar) aan elkaar geplakt en een beetje in dezelfde Korg Wavestation stijl.
Het eerste trackje van 2 minuten is wel gloedjenieuw en vanmorgen even in elkaar geflanst.
 
Last edited by a moderator:
Ik heb er even doorheen geskipped, want ik heb nu geen 20 minuten om te luisteren.. ik luister hem later helemaal. Het eerste nummer heb ik volledig geluisterd, kort, snel gemaakt, maar toch erg prettig om naar te luisteren. De rest weer prima (voor mij vaak nieuwe) geluiden.

En sorry dat ik niet op deze post gereageerd heb, maar geloof me : ik heb die volledig over het hoofd gezien :stupid Gewoon overheen gekeken en niet zien staan.

Kop op en denk terwijl aan manier waarop je je muziek wat meer kan promoten..

"Rome is niet op 1 dag gebouwd".

Succes ! :)
 
20 minuten is wel lang om eventjes te luisteren, maar heb het eerste stuk (3 minuten) wel geluisterd en dat vond ik heel prettig! Genieten! Daarna een beetje geskipt, en dat klonk allemaal super! Fijn om naar te luisteren dus ik ga deze zeker een keer opzetten met een zomers avondje wijntje drinken! Visuals trouwens ook top!
 
Hey Dianne, ik heb de tijd gevonden om eens goed te luisteren :)

Prachtige duistere, nog nooit eerder gehoorde geluiden, mooie melodieën (heeft iets Middeleeuws).. Heel erg origineel allemaal.

Je verdient meer aandacht !

Veel succes ;)
 
Back
Top