liefhebbers van zeer obscure psychedelische rock, blues, kraurrock, ens uit de jaren

bliepertronic

Vintage kloon
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3.184
Locatie
utrecht en omstreken
liefhebbers van zeer obscure psychedelische rock, blues, kraurrock, ens uit de jaren

moeten dit you tube kanaal een checken.. ik ben met v downloader alles wat ik niet ken binnen aan het halen en dat zijn nu al meer dan 400 albums...
https://www.youtube.com/channel/UCCBBMruqZ_msej6MfDGYUFQ


in de bijlage zie je hoe zijn platen kast / muziekkamer er uit ziet..
 

Attachments

  • 29386758_10156158668252403_4938966352172721927_n.jpg
    29386758_10156158668252403_4938966352172721927_n.jpg
    67,3 KB · Bekeken: 49
leuK! Nu je toch al aan het downloaden bent, delen ? <3 :)
 
Bericht door een moderator:
Niet hier delen graag ivm auteursrechten
 
Ooohw :) Na ja, downloaden van Youtube is al een grijs gebied, maar als je die files dan ook nog eens gaat verspreiden dan begint het wel echt naar piraterij te ruiken dus beter om dat niet hier te doen. Je weet maar nooit wie er allemaal meeleest.
 
Leuk kanaal :okdan:

Ik heb al een album uit '71 van een mij volslagen onbekende band in zijn geheel beluisterd en dat klonk lekker :)
 
80 % is zo,n betje totaal onbekend. vaak oplages van 500/ 1000 persingen.. op cd al helemaal niet, dus zie er maar eens wat van orgineel te krijgen.. op de bekendere dingen na dan die er tussen staan, hawkwind, amon duul, alex harvey omega,..birth control en nog wat van die duitse bands die ik vaak in de jaren 70 op de gok kocht uit de uitverkoop bakken of in de 2e hands bakken de grammophoonwinkel op de oude gracht hier in utrecht was volgens mij de eerste met concerto in amsterdam samen die 2 de hands platen ging verkopen... reeds ingespeeld, stond er dan boven die bak.. ik wist helemaal niet wat ze daar mee bedoelden..ik viste daar iedere week wel het nodige uit! . ik keek altijd naar de hoes, of er gefreakte hipie,s op mee deden, of er lange nummers op stonden.. een mooie of bont getekende hoes, (een klaphoes was helemaal een pre) de namen van de muzikanten bleven voor mij al net zo raadselachtig als het label van de platenmaarschappij.. zo heb ik oa bands als hoelderlin, birth control, embryo, can, nektar, novalis, tomorro,s gift, frumpy, kraan.. en ga zo maar door leren kennen.. helaas moet ik nu met alles wat ik hier niet van ken op dit you tubre kanaal (veel) me een you tube copue doen, de hoes staat er dan wel op als je de mp4 optie kiest en het gelui is op zich prima te doen.... zo kan i alles op mijn gemak doorluisteren wat de echt vette krenten zijn.. en met een hele lange lijst weer een oude hobbie gaan uitvoeren.. platenbeurzen afschuimen en obscure platenwinkeltjes.. na neuzen..
 
Back
Top