• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Juno-60

Yoozer

vorbei
Lid sinds
6 november 2002
Berichten
9.559
Locatie
Thuis
Te koop, na lang wikken en wegen: een Roland Juno-60 in mooie staat.

Er zit een Dtronics Engineers @ Work MIDI interface ingebouwd op de plaats van de DCB-bus.

http://www.dtronics.nl/pages/mdcb60_midi_kit_for_juno60.html

Als je er nog een Tubbutec in wil zetten gaat dit makkelijk; de MIDI interface zelf vereiste geen chipwissel, alleen het loshalen van de draden van de DCB-plug (deze is er helaas niet meer, dus als je een DCB -> MIDI interface hebt en die liever wil gebruiken zul je een DCB-stekker moeten vinden om alles weer terug te bouwen).

De LEDjes van HOLD en KEY TRANSPOSE werken helaas niet meer, de rest nog wel zoals je kunt zien. Alle nummers op het display werken ook nog prima.

Volumeknop en sliders kraken niet, outputs werken allemaal. Geheugenbatterij werkt nog prima. Fineer aan de zijkantjes ziet er naar de leeftijd ook nog fijn uit; geen kale plekken of gaten (ik realiseer me dat ik hier gisteren geen foto's van heb gemaakt, die komen er nog aan).

P8emvXk.jpg

noJaIpJ.jpg

nlDEunI.jpg

KB8Dadh.jpg

KzmzZ6e.jpg

tbNruFh.jpg

ZGSd3L1.jpg


Grote afbeeldingen zijn hier te bewonderen:

https://imgur.com/a/AQWxK

Wat mag dit moois kosten? Na even naar de marktprijzen te kijken dacht ik aan 1900 euro. Aangezien dit apparaat een andere aankoop moet financieren ben ik niet geïnteresseerd in ruil.

De Juno is te zwaar om te versturen. Ophalen kan in Eindhoven of regio Venlo na afspraak. Proberen mag.
 
Schopperino.

Als je het niet eens bent met de prijs valt er wellicht te praten, als je tenminste een heel goed argument hebt waarom dat 'ie goedkoper zou moeten zijn :)
 
Nou goed, 1800 dan. Of is dat nog steeds te veel?
 
Poing.
 
Er is interesse...
 
En hij staat gereserveerd! :)
 
Terug in de verkoop! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
 
Speciale weekendprijs: 1700 euro
 
Schop! Je hebt vakantiegeld. Het brandt in je beurs. Je hebt altijd al een nette vintage-synth willen hebben. Go get it!
 
Temperatuur omhoog, prijzen omlaag. 1650 euro ongeacht weekdag.
 
Boink. Er was interesse, maar hij is weer beschikbaar!
 
Bim bam bom.
 
Interesse maar nog geen concrete toezegging, voel je vrij om PBtjes te sturen :)
 
...
 
... ...
 
Zondagse schop, want hij is er nog en staat op je te wachten! :)
 
3 dagen zijn weer voorbij, weekend komt er aan, en je hebt altijd al een lekkere vintage Roland willen hebben. Grijp je kans!
 
Het weekend is voorbij, maar deze schitterende Juno is er nog!
 
Poink.
 
:slotje:
 
Back
Top