• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Doepfer 190-1 midi, 84HP eurorack kastje, oscilloscopen

OttoLotto

Ingeburgerd
Lid sinds
3 juni 2012
Berichten
97
Doepfer 190-1 MCVS midi interface. Beetje rash maar verder prima. 60EUR
819qmPK.jpg


Hard plastic kastje 84hp van Analogue Solutions. Vorige gebruiker heeft er Doepfer modules ingeschroefd met parkertjes, niet echt netjes maar daar zie je niks van als hij vol is. Er zit wel een voedingkje (500 mA) in met 9 doepfer-stijl aansluitingen. Vandaar 40EUR. Veel goedkoper ga je geen eurorack behuizinkje voor je (eerste?) modules vinden!
KWbhRk9.jpg
W6XgpGn.jpg




Let op: ik wil de onderstaande oscilloscopen desgewenst wel versturen maar het zijn oude beestjes, metalen kastjes met een glazen buis, voor niet veel geld dus het risico is voor de ontvanger! Liever afhalen in de buurt van Eindhoven (Bladel), kun je ze gelijk proberen.

Een Leader LBO310A enkelstraals oscilloscoopje. Zeer handzaam - 12x19x30 cm. Werkt prima, handig bij het rack. 25€. Let op: geen probes/kabels, je hebt iets van banaan --> 3.5mm nodig, ik heb mogelijk nog wel ergens iets liggen.
pVWIz9m.jpg


Een Gould Advance OS 245A dubbelstraals oscilloscoop. Erg leuk, je kunt bv signalen voor en na een filter tegelijkertijd laten zien. 17x13x31cm. Werkt prima, de draaghandel is er vanaf maar een echt geprint papieren manual zit er dan wel weer bij. Geen probes/kabels. Ik kan eventueel tegen een beetje bijbetalen wel een paar kabels maken, ik heb er de onderdelen voor, kun jezelf ook solderen als je wil. 35Eur.
A6B7l8C.jpg


Alle prijzen excl. verzenden!
 
Back
Top