• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack midi interface, DHZ dingetjes, (brand)hout...

OttoLotto

Ingeburgerd
Lid sinds
3 juni 2012
Berichten
97
Alle prijzen excl. verzenden!

Eurorack: Doepfer 190-1 MCVS midi interface. Beetje rash maar verder prima. 70EUR.
819qmPK.jpg


Afdeling pimp uw rack:
Knoppen: 68 "pittsburgh-style (of moog-style)" knoppen, 20 mm doorsnee, 11 mm hoog, SCI type RN99F (+gratis 5 andere knoppen in dezelfde stijl). 60EUR (is vgs mij ongeveer de helft van de nieuwprijs).
9bWhHGl.jpg


Afdeling beginnerskastjes:
Duidelijk ge(mis)bruikt hard plastic kastje 84hp (skiffje) van Analogue Solutions. Vorige gebruiker heeft er Doepfer modules ingeschroefd met parkertjes, niet echt netjes maar daar zie je niks van als hij vol is. Er zit wel een voedingkje in met 9 doepfer-stijl en 3 AS stijl aansluitingen. Vandaar 45EUR.

KWbhRk9.jpg


W6XgpGn.jpg


Afdeling maak uw eigen kabels:
20 REAN NYS201 6.3mm mono pluggen, nog in verpakking. 15EUR

kR32Itu.jpg


Afdeling (zeer) oude maar nuttige electronica:
Een Leader LBO310A enkelstraals oscilloscoopje. Zeer handzaam - 12x19x30 cm. Werkt prima, handig bij het rack. 25€.

pVWIz9m.jpg


Een Gould Advance OS 245A dubbelstraals oscilloscoop. 17x13x31cm. Werkt prima, sommige knoppen kraken een beetje en de draaghandel is eraf. Geen probes/kabels hoewel ik er wel een paar BNC pluggen kan bijleveren zodat je zelf BNC-naar-3.5mm kabels kan maken. 35Eur.

A6B7l8C.jpg


Afdeling (brand?)hout:
In een opgekocht partijtje hobbymaterialen vond ik:
2 mooie massief houten zijkanten voor waarschijnlijk een rack waar Serge o.i.d heeft ingezeten, in ieder geval 3 rijen van 4U als ik het goed kan zien (schroefgaatjes aan de binnenkant). Het zijn behoorlijke planken, ca. 40x50cm en er passen zeker 4 Euro 3U rijen in (bv. clicks&clocks of Sythracks frames) en dan heb je nog ruimte over voor een 1U rijtje of afwerking. Mooi geschuurd en afgewerkt (de achterkant loopt een heel klein beetje bol, ziet wel stylish uit), maar vraag me niet wat voor houtsoort het is. 25EUR voor de 2, incl. de plankjes hierna.

H1C0IyT.jpg


10 zijkantjes voor skiffjes oid...? Mooie plankjes, niet op maat voor Eurorack, misschien weer iets voor Serge of zo. 21.5 cm hoog, 12 cm breed op het breedste punt. Mag je gratis meenemen bij de grote zijkanten hierboven, als je wil.

0kuh425.jpg


Zijkanten en steuntjes voor een buchla-stijl boat. Zeer gebruikt, een barst op een punt, moeten denk ik opnieuw geschuurd en gevernist... Hier moet dus plaatwerk tussen, zie bv http://electro-music.com/forum/topic-25735-50.html, ik denk alleen nuttig voor iemand die dit precies zoekt en het zelf niet kan of wil laten zagen. 15EUR bij mekaar.

uHDwjAJ.jpg


Hout is goud tegenwoordig, vraag het uw timmerman maar, dus sla je slag.
 
De knoppen zijn online blijkbaar toch een stuk goedkoper te krijgen dan ik dacht... dus prijsverlaging naar 40EUR incl verzenden.
 
AS kastje gereserveerd, Leader scope gereserveerd, Gould oscilloscoop weer beschikbaar.
 
Alle hout ook weg. Dus nu nog over:
Midi interface: 70 EUR,
AS eurorack kastje met voeding: 45 EUR
20 6.3 mm pluggen: 15 EUR
Leader enkelstraals oscilloscoop: 25 EUR
Gould dubbelstraals oscilloscoop: 35 EUR
Komt bij: Hameg HM312 dubbelstraals oscilloscoop, foto volgt: 60EUR.

Alles ex. verzenden.
 
Back
Top