Dub Techno... Wandering misty trails

wow, deze was echt mooi hoor.. Heb hiervan wel genoten. Technisch kan ik niets zeggen, want daar heb ik, nog steeds, geen kaas van gegeten ;) Maar hij klinkt wel heel erg goed.
 
thanks Gloomy :)

nieuwe naam? past wel goed vind ik
(in je soundcloud description staat nog je oude naam "Gloomer is an EDM producer based in Belgium.")

Thanks a heap Slave !!

Ja, ik moet dat nog veranderen, maar mijn Engels is niet zo goed. Ik stel het maar uit. Ik zal er eens werk van maken, zie. Bedankt ! :)
 
klinkt goed, weer dm-12?
zeker! hieronder meer toelichting

Heerlijk dub techno trackje! Mijn sinusitis is er al van aan het wegtrekken! Welke gear heb je hiervoor misbruikt?
thanks:)

drums Tanzbar, de simpele baslijn square waveforms van de x0xb0x en de synths inderdaad Deepmind-12. Voor de doorlopende synth stabs heb ik voor een akkoord van 3 noten alle 12 stemmen van de DM-12 gebruikt wat een extra volle sound geeft (unison-4 geloof ik)
 
leuk dat ie zo in de smaak valt :) ik vond m zelf ook erg geslaagd
de 2e track zet ik binnen kort online

had deze EP uit willen brengen, maar kreeg er geen label voor gevonden (dubt echno labels, of had ik op deep house moeten mikken?)
verder merkte ik dat labels zoeken enzo nogal wat energie kost en relatief weinig energie oplevert. dus gewooon lekker muziekmaken en zelf online zetten de komende tijd 8)

@hooihuis
Valhalla Vintage Verb. Dit is de enige VST die ik gekocht heb en gebruik ik als enige reverb in al mijn producties de laatste tijd. verder gratis plugins of ableton vsts. Voor percussie bij dancetracks klinkt de Valhalla Room toch ff lekkerder, dus die koop ik vermoedelijk ook nog. De VVV heeft mijn producties naar een hoger niveau getild, een goede reverb is erg belangrijk!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top