lowieken - Pastrami

jaja de 80s bestaan nog ;) Mooi nummer hoor.. misschien kan je nog een beetje aan de mix schaven. Vooral de drums kunnen nog wat beter uit de verf komen. heb er wel met veel plezier naar geluisterd!
 
Als ik hoor dat mensen nadenken over hun compositie, arrangement, vocal lines enz - ongeacht de stijl!! - dan spits ik de oren. Well done. Punt. (misschien wat te braaf, maar ach, dat mag ook)
 
Ook dit jaar weer super!! :mega:
Ik draai die van vorig jaar ook nog weleens.. heerlijk!! alleen vat/versta ik de lyrics niet helemaal maar dat vind ik niet zo erg :)
 
Dank voor jullie lovende woorden en nuttige opmerkingen.
De vocalen heb ik zelf gedaan, ja. Behalve de aaaaaaaah's in het refrein, die komen uit Omnisphere :)
 
Klinkt redelijk zacht hier, maar ik vind dit erg mooi gedaan.
Ben geen popfan maar toch is dit goed te doen. En dat klinkt niet heel positief maar voor een Groninger is het heel wat hoor.
Mix wat boosten en het is top !
 
Ja het klinkt inderdaad te zacht, en de reden waarom is te gênant om hier te zeggen...:)
Een wat luidere versie en iets beter gemixt, staat op mijn geluidswolk ... https://soundcloud.com/bollegijs
Dank voor de complimentjes.
 
Laatst gewijzigd:
een goed popliedje, goede zang (gelukkig!), maar mist net iets persoonlijkheid (ja hoe moet ik het anders zeggen). maar dan kan ook heel goed aan de mix (productie) liggen. dat is volgens mij ook wat de pet shop boys onderscheidde.
 
Dit vind ik heel knap gedaan, heel leuk nummer!
Ik luister wel eens retro wave, van die synth-achtige popmuziek uit de jaren 80 in een moderner jasje...toen je nummer opstond was ik effe met iets bezig en dacht op een moment dat er zo'n album of nummer opstond op Youtube. :)
Petje af!:okdan:
 
Leuk, een compleet, helemaal af en serieus popnummer! Het doet me ergens aan denken maar ik weet niet wat, in ieder geval niet de Pet Shop Boys want dat vond ik maar niks. Ik vind 'm goed.
 
jammer van dat hij zo links- rechts jumpt een beetje een limiter er op zodat hij wat harder staat en je hebt een perfect nummer. ik vind het ook super goed gemixt chapeau . behalve dat wat ik al schreef.
eind jaren 80 gevoel. Beetje dat digitale
 
He nog een 80ies track! Al vond ik die van je forum collega wel meer 80ies klinken, deze klinkt te nieuw voor een 80ies track dus de ander in deze contest wint! :D
 
Leuke popdeun moet ik zeggen, wel een pietsie aan de lieve kant.
Als je het een beetje steviger mixt dan krijgt het misschien wat meer body.
En een goede compositie ook zeker.
Maar ik vind vooral je stem wel lekker.
ik associeer dit qua stem en zachtheid en ook qua stijl wel met prefab sprout, het album Steve McQueen en dat is helemaal niet verkeerd.
 
Back
Top