kan geen nieuwe thread openen in Algemene synth discussie

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
Als ik een nieuwe thread start in Algemene Discussie (Synths, Muziek etc.) krijg ik dit:

"Not Acceptable

An appropriate representation of the requested resource /forums/newthread.php could not be found on this server.

Additionally, a 406 Not Acceptable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Vreemde is dat ik hier wel een nieuwe post kan maken

geen idee hoe het komt
 
Heb je iets op je kerfstok hier?:engel:
Ik kon en kan nog altijd niet binnen,op een politiek forum met m'n huidig Email,iets te veel negatiefs geschreven over de politici:kont:
 
Als ik een nieuwe thread start in Algemene Discussie (Synths, Muziek etc.) krijg ik dit:

"Not Acceptable

An appropriate representation of the requested resource /forums/newthread.php could not be found on this server.

Additionally, a 406 Not Acceptable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Vreemde is dat ik hier wel een nieuwe post kan maken

geen idee hoe het komt

Deze melding kom ik voor het eerst tegen. Een aantal vragen:
1. Wilde je een url in je post plaatsen?
2. Welke browser en versie gebruik je? En heb je geprobeerd vanaf een andere browser te werken?
3. Op welk moment wordt deze foutmelding precies getoond?
4. Zou je eens willen proberen een te posten waarbij je "Automatisch links in text verwerken" hebt uitgezet?
5. Zou je, los van 4. willen proberen te posten met "Automatically embed media" uit? Ik ben benieuwd of het hiermee te maken zou kunnen hebben.
6. Kan het zijn dat je vreemde karakters hebt gebruikt in je post?
7. Zou je me per PB een kopie van je post (zoals je hem hebt willen plaatsen) willen sturen? Ik kan deze op enig moment doorsturen naar onze hosting partner om te zien of je post wellicht een of andere security rule triggert.
 
Ik heb je een PB gestuurd Van Lansberg

Het rare was dat ik de tekst van het bericht er in had gezet, en toen ik hem als PB wou versturen dus kreeg ik hetzelfde bericht, heb het bericht in kwestie maar als text file als linkje erbij geze
 
browser / computer / internet opnieuw opstarten

dat is nummer 1 wat een systeembeheerder zou doen! :kimono:
 
ff een update, ik kan nu ook niet meer synthforum zelf bereiken, krijg een time out error op alle computers/browsers hier. Ik kan alleen synthforum laden via een proxy server nu. Ik denk dat het IP adress is geblocked? Zie dat daar meer mensen last van hebben met DNS issues? Vaag gedoe...
 
Ik weet niet of dit hier aan gerelateerd is, maar op mijn werk kan ik tegenwoordig helemaal geen verbinding meer maken met het forum. En dit komt niet omdat dit hier geblokkeerd wordt.
Volgens een mod zou dit kunnen liggen aan dat de nieuwe hoster dit ip geblokkeerd heeft. Is hier iets aan te doen?
 
^ eh, nee. Ik kan niet eens pingen vanaf dit ip.

Als ik via een andere machine proxy kom ik er wel op met dezelfde browser.
Niks met cache te maken.
 
Als ik een nieuwe thread start in Algemene Discussie (Synths, Muziek etc.) krijg ik dit:

"Not Acceptable

An appropriate representation of the requested resource /forums/newthread.php could not be found on this server.

Additionally, a 406 Not Acceptable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Vreemde is dat ik hier wel een nieuwe post kan maken


geen idee hoe het komt


Vreemd genoeg heb ik dit nu ook.... ;{
Link die ik wou toevoegen was die van shadow wolf 6 -> legowelt site.
Nu wordt m'n ip geblocked of zo. Kan er alleen maar in via een vpn...
 
Na mijn PB nog even in de herhaling hier:

De externe host voert een beleid waarbij gebruikers die binnen 60 minuten 5 keer een "kwaadaardige" actie uitvoeren automatisch een IP-block krijgen. De regels die hiervoor zijn opgesteld zijn in sommige gevallen erg streng of zelfs irrelevant. Zo kun je denken aan het gebruik van enkele "vreemde" tekens. Een andere regel heeft betrekking op het posten van non-secure content. Dit geldt met name voor hotlinks vanuit non-secure websites. Wanneer je een link post naar een afbeelding die wordt gehost door een non-secure website, krijg je een foutmelding te zien. Als je dit daarna binnen een uur nog 4 keer probeert, volgt er automatisch een IP-block. De workaround hiervoor is de afbeelding eerst te downloaden en vervolgens als bijlage te posten.

We constateren dat sommige van de regels die door de host worden gehanteerd te streng zijn of onwerkbaar. Op korte termijn zullen we deze regels evalueren en mogelijk laten aanpassen of zelfs verwijderen.
 
Tja, deze engelse, door technische mensen in elkaar gezette teksten zeggen de normale personen helemaal niets. Behalve error 404 misschien...
 
Ik vind die regels echt onbruikbaar. Op sommige locaties moet ik nu m'n browser door een tunnel gooien omdat ik anders niet op het forum kan. Beetje vreemde manier van blacklisten.
 
Allemaal.

- "hey link posten lukt niet .. <paar keer proberen>" -> geblocked
- "<zo'n kekke utf8-emoji posten>" -> geblocked
- "<passend plaatje linken, weetikveelssl> .. <paar keer proberen>" -> blocked

Overigens heb ik nergens enige waarschuwingen gezien. Van ene op andere dag kon ik niet meer direct bij het forum.

Wat is de reden dat deze regels eigenlijk nodig zijn?
 
Back
Top