FX Freeze

Nu als appart progje, FX Freeze. Zit natuurlijk al in de nieuwere Cubase versie. maar voor mensen met Logic of andere VST Host-sequencers nu ook de mogelijkheid om CPU kracht te sparen.

"FX Freeze is a DAW CPU resource management tool, which will help you forget about CPU, RAM or poliphony shortage problems while working with VST instruments and/or FX."

http://www.fxfreeze.com

2.gif
 
Origineel geplaatst door Raph
Thanks, dit is denk ik percies wat ik nodig heb

hier nog één. ik wil altijd zoveel mogelijk tracks zo houden dat ik nog tot op het laatste moment er wat aan kan veranderen, maar meestal lukt dat toch niet. moet altijd weer bouncen. een nieuwe pc zit er voorlopig toch niet in dus dit zou wel eens een leuke oplossing voor mij zijn.
 
Wacht effe hoor, ik lees dit op de site:To freeze a plug-in just click on the flake icon, play the desired portion of your song, and all the plug-in outputs will be bounced to disk.
Is dit niet hetzelfde als een reguliere bounce dan? Ipv dat je in Logic drukt op bounce druk je nu op het knopje van dze plugin en doet hij hetzelfde?
Vaag hoor.:confused:
 
Ik snap van dat freeze ding helemaal nix. Kan iemand me dat is goed uitleggen?
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om trax (met VSTs) weg te gooien of te bouncen en zo een asociaal snelle pc heb ik nou ook weer niet..
 
Origineel geplaatst door sten
Logic heeft toch al freeze functionaliteit (volgens mij waren zij daar zelfs eerder mee ;))


behalve voor diegene die op de pc werken daar zit het niet op dacht ik.
 
Origineel geplaatst door sten
Logic heeft toch al freeze functionaliteit (volgens mij waren zij daar zelfs eerder mee ;))

ik zit nog met een 5.x versie op de pc en ik ben echt niet van plan zo'n crap mac te kopen, om 6.x te kunnen draaien zo dat ik gebruik kan maken van die freeze functie.


edit//

dubbel post khad het antwoord van errol niet gelezen :stupid
 
Zit ook al in SX2 dus als je die upgraded dan krijg je zoiets er 'gratis' bij.

Maar dan wordt het wel tijd om wat vaker je HD te defragmenteren. ;)
 
niet in elke sequencer zit een freeze functie......dusse..... en het is gewoon handig....1 druk op de knop en je track wordt gebounced naar audio maar alle settings blijven bewaard....da's toch niet zo lastig te doorgronden? ;)
 
Origineel geplaatst door olafmol
1 druk op de knop en je track wordt gebounced naar audio maar alle settings blijven bewaard....da's toch niet zo lastig te doorgronden? ;)

is dat alles? okee nu kan ik eindelijk slapen!
 
Mafkees! ;)
 
hehehehehe eindelijk onze rus max is klaar met freeze
nu maar hopen dat ie niet al te buggy is
dan kan ie weer verder met fxteleport voor logic op PC

btw freeze in logic is wel erg relaxt hoor
alleen mis ik nog wel wat extra functies zoals
plugins over je frozen tracks
en je gewoon stukjes audio kan slepen .. zonder te unfreezen

maar wie weet zit dat al in logic 6.3.1.
want die heb ik nog niet uitgeprobeerd ...
 
Hmmm meerdere plugins freezen gaat niet helemaal goed...Zegt: harddisc too slow :confused: ....Kan iig niet aan mn hd liggen omdat meerdere audio tracks in Logic geen probleem is.... Heb eigenlijk nooit een tekort aan hd performance gehad....Een bug in FX freeze ?
 
check effe het forum op de fxfreeze site
max zijn producten en logic zijn niet super compatible tot nu toe
 
Back
Top