Space chicken - too simple to make it easy

Ik vind het ritme en de klanken goed maar het komt me over als een stukje uit een liveset vanwege de duur, het is wat lang.
 
zoals eerder vermeld fraaie effecten, ben ik helemaal weg van maar de pads zijn te eentonig en te veel op de voorgrond. maar zeer verrassend track.
 
Toffe sounds, lekkere kick, maar iets te lang naar mijn smaak. Ik deel de mening van Rezix dat het lijkt alsof het een stukje is uit een liveset, dan zou dit een heel tof stukje zijn.
 
Voor mij niet het mooiste muziekstuk dit jaar, maar hij scoort wel ++ op 'synth geluidjes' en op 'originaliteit' en heeft me toch probleemloos 10 minuten geboeid.
Ik ga hier een punt voor gegeven
 
ik ben wel eens waar niet laatste geworden :P:D
maar ik wil jullie wel allemaal bedanken voor het beoordelen.
en die gene die toch op mij gestemd heeft 8o
 
Eigen verzoek? Wist ie dat ie ging sterven dan? Wow, heftig yo, ik zit met tranen in de ogen. Ik heb hem meermaals in het echt gezien. Dank je wel voor de uitleg @SmartBits
 
Eigen verzoek? Wist ie dat ie ging sterven dan?
Dat was al in mei 2019 gedaan, hij was gewoon klaar met het forum. Dus als hij nu overleden is (is hij dat?) dan staat dat daar iig volledig los van. Nogmaals, iedereen die het forum verlaat en geanonimiseerd wil worden heet daarna JohnDoe + een nummer. Dat heeft niets met de dood van doen maar is om aan te geven dat het een anoniem persoon is.
 
Ja, vorig jaar is ie gestorven aan een epilepsie aanval, hij was 29 (zie J. Doe28 ). Thanks voor de uitleg, nu is het me duidelijk. Ik heb trouwens nog contact met zijn moeder. Hou je goed @SmartBits
 
Back
Top