Space chicken - too simple to make it easy

JohnDoe28

Ouwe rot
Lid sinds
1 februari 2013
Berichten
1.063
artist: ed-sarin.
forumnaam: space chicken.
track naam: too simple to make it easy.

Je wil koffiedrinken tijdens het luisteren.
Dus Voordat je naar ed-sarin gaat luisteren.
Ga je naar je het Senseo apparaat.
Vult het waterreservoir bij want die is leeg.
Je gooit het oude padje weg.
En doet er een nieuwe in.
Je doet hem aan en wacht tot het water warm is.
En drukt dan op 1 kop koffie.
De koffie wordt gemaakt.
Wanneer de koffie klaar is.
Doe je er nog wat koffiemelk en suiker bij.
En Een lepeltje voor het roeren.
En je gaat voor de computer zitten.
Klaar om te luisteren maar je denkt.
Ik wil geconcentreerd luisteren.
Dus na die track van ed-sarin.
En het reageren erop komt de koffie wel.
Na 10,37 minuut luisteren ben je pasklaar.
Om te reageren op de track.
15 minuten verstreken en je wil beginnen
Aan je kopje koffie met melk en suiker.
Je neemt een slok.
Maar de koffie is lauw geworden.
En dan realiseer je pas.
Dat de track van ed-sarin iets te lang duurde.
Om de koffie warm te houden.
En dat je nieuwe koffie moet gaan zetten.
Als je warme koffie wil drinken.

Groetjes ed-sarin. :D

 
Last edited by a moderator:
om te beginnen:
op zn minst een goede titel/ trackname! :okdan:
 
hmm ja niet helemaal mijn ding vrees ik. Ik kon er niet echt een lijn in ontdekken zo snel.. wel 3 minuten opbouw wat dan vervolgens niet echt naar een nummer leidt. Ik denk dat je 2 minuten uit het intro kunt knippen, en dan zorgen dat het ook echt knalt na die opbouw! Maar ok.. wat weet ik er van ;)
 
Ja hij moest ook wel lang worden. Dus stukken zijn ook express lang gehouden om aan de 10 minuten te komen.
Woensdag ga ik ook alles even langs om te beluisteren.
 
Niet helemaal mijn kopje thee.. maar met een kopje koffie best goed te doen. :) En duidelijk iets relaxter dan die van vorig jaar.. :D
Je hebt er iig veel werk van gemaakt.. veel variatie en geluidseffecten.. :)
 
De geluiden zijn wel heel erg gedurfd en ook origineel maar ik kan er geen klik mee vinden.
 
Het begint dik met die kicks en percussie en tapedelayed steelpan ;-).

Het lijkt erop dat je je voornamelijk over de structuur en ritmes en effecten etc hebt gebogen en dat doe je goed!
Voor mijn smaak niet al te veel over een pakkende sound (met of zonder harmonie) die de track verder draagt. Ik had bijv dat stukje rond 2:00 meer gebruikt. Daar hoopte ik op tijdens het luisteren.
 
prachtige begeleidende tekst. ik zou zelfs aanraden om die tekst door je nummer heen te mixen. met enige fantasie geeft je nummer mss wel het hele (geluids)proces weer van je koffiezetapparaat bij het maken van koffie ;-). ik heb 'm helemaal beluisterd en met bovenstaande in mijn hoofd lukte dat prima!
 
Ik drink geen koffie Ed :D Maar wel benieuwd en aan t luisteren.
Helemaal gehoord en was ok, ik had de indruk dat de sounds nog wat gepolijster konden maar nu leg ik de lat heel hoog hoor.
Was prima
 
Laatst gewijzigd:
Na de tekst werd ik wel erg nieuwsgierig naar je track. Zitten hele toffe dingen in, maar hij is wel te lang voor mij. De track kon mijn aandacht geen 10 min vast houden, ik kon dus onder het luisteren ook van mijn bakkie genieten.
 
Er zitten veel interessante geluiden en variaties in. Klinkt ook wel goed qua sound. Track is wel erg lang en kost het me moeite om geboeid te blijven, sorry.
 
er zitten, zoals anderen zeggen, lekkere geluiden in, en mooie "passages". hij start lekker, en, ik herhaal, sterke "passages" (ik kom even niet op een andere woord.) lekkere mix. het geheel heeft ook wel iets aanstekelijks. de variatie werkt goed. ik ervaar geen gebrek aan een "lijn".
 
Laatst gewijzigd:
Ik hoor lekkere TD-achtige geluidjes. Ook de stem-achtige sample klinkt mooi. De break op 8:00 klinkt heel heftig en veelbelovend maar hij komt een beetje raar uit, snap 'm uiteindelijk niet.
 
Back
Top