VCA presents Patch Panel Paradiso

bob303vs909

Ach und Weh
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
1.701
Locatie
Amsterdam
Sorry, tis in het engels....

### CALL FOR ENTREES ########
Voltage Control Amsterdam presents Patch Panel Paradiso

Friday the 1ste of December Voltage Control Amsterdam organizes the first Patch Panel Paradiso in the small room of the Paradiso in Amsterdam.

We organize this evening for the modular community and we call for participants!

We have 8 performance spots available and set times will be 15 minutes. We want to keep this very low profile so amateurs, professionals, regular performers and first timers can enter. This is an opportunity to get your ass out of your studio and show us your patch!

What do we offer:
  • Performing in the small room in the legendary concert venue Paradiso in the centre of Amsterdam
  • Professional sound And sound technician
  • Opportunity for a first performance before an audience
  • Show your rig and explain your patch
  • Meet likeminded modular nerds
What we DON’T offer:
  • No money
  • No guest list

To make this a true modular event, we have some hardware restrictions
  • Max size of your rig is 12U
  • I would like to keep external hardware to a minimum. External sequencers are ok and if you have a good reason to bring external hardware let me know. External mixers are ok.
  • I would be very happy if someone would bring an Music Easel
So how to register:
Please sent an email to voltagecontrolamsterdam @ gmail dot com. In the subjectline please write: Patch Panel Paradiso 1.

In the mail tell me a bit about yourself, what kind of music you want perform, what kind of gear you will bring and if you have some experience.

Around the 24th of November I will publish the names of the performers. I truly don’t know if the world is waiting for something like this, so I also don’t know how many people will register. I will try to make a balanced line-up with first timers and professionals if possible. Don’t be mad if you are not selected for this event. If this becomes a success, more events will follow.

This event would also be great to meet people and nerd about gear and drink beer. So if you are not a performer, please come by to have a beer! Tickets will be 7 euro’s.

I’m looking forward to your registration!
 
Ik heb geen interesse in optreden maar vind alle initiatieven zoals dit harstikke leuk. Maarreuh, die 12U restrictie, is dat een foutje?

Overigens ben je misschien sowieso te streng met de regels, ik zou het lekker loslaten, wellicht alleen een oppervlakte aangeven waar het op moet passen. Zodoende kun je ook al te grote constructies tegenhouden.

Succes!!!
 
12u maar wel 192hp? :P (I wish)

Mijn beoogde setup is inc. microbrute en lxr (drums/triggers), dus dat gaat 'm niet worden :P

Een freaksessie op het Monster zou misschien wel kunnen ..
 
Is wel leuk toch?
lekker low profile, 15 minuutjes. je case mee en n paar petsjkabels en gewoon gaan. 'kan tof worden kan kut worden.
ik kan helaas 1 dec niet, maar zou t op zich best wel n keertje willen proberen.
ik vraag me af hoe mensen dat dan doen, een voorgepatchte patch langzaam 'aanzetten', of gewoon blind er in en zie maar waar t schip strand. gewoon live een patch bouwen. dat vraagt wel n andere manier van patchen dan ik gewend ben in de studio. daar ros ik gewoon ff een kabel om en is er even geen geluid enzo en das live natuurlijk niet zo tof :D of begin je met een soort halve beginpatch die je verder kan laten ontwikkelen?
 
ik vind het ook wel leuk, maar ik ben geen beginner ;)
en een reiskosten vergoeding is wel belangrijk vind ik, ik woon niet echt in de buurt...

verder zou ik best willen optreden! is er een bepaalde muziekstijl gewenst?
meestal maak ik drones & dark ambient (met audio en video modulars)
maar ik kan ook dingen met beats
 
Zowaar is er 1 aanmelding binnen gekomen van een froum lid!
Hulde....

Even over de uitleg van het een en ander.
De reden waarom ik geen reiskosten vergoeding en/of gage ter beschikken heb is omdat ik eigenlijk alleen mensen bij elkaar wil brengen. Het zijn ook geen optredens in de zin van "een half uur tot 45 minuten optreden" en alles wat daar bij hoort zoals voorbereidingen en dergelijke. Ik faciliteer een goeie plek om (eventueel onvoorbereid) een patch te laten horen. Als je daar zin in hebt ben je welkom om je aan te melden, als je het te ver vindt dan gaat helaas aan je voorbij.

Zie het is misschien als een veredelde "synth meet" maar dan toegespitst op modulars....

En wat ik al schreef, ik zou graag een mix van beginners en old timers (qua optredens) op de line up willen hebben, zodat je wat van elkaar kunt leren en om de avond interessant te maken.

Anyway, mocht er nog iemand zijn, we zitten bijna vol dus wacht niet te lang met aanmelden.

Overigens zou ik het natuurlijk ook gezellig vinden als er wat volk bier komt drinken ;-)
 
Yep, we hebben een line-up!

# SONICrider (SONICrider)
# AJFourier (Arjan Schuijt)
# Jack Fresia (Jack Fresia)
# FRAKnoise (Allard Krijger)
# Bracht (Ruben Lijbers)
# osixoonesevenone
# Jungle of Wires

Wachten nog op bevestiging van een artiest, dan zijn we compleet. Twee stuks via synthforum!!!! Dat vind ik dan wel weer super tof.

Anyway, kom langs. Meeten, greeten en bier onde het genot van muziek. Wat wil je nog meer. Rol je gewoon vanuit je VrijMiBorrel Paradiso in, hoppa!

Meer info en tickets via hier
https://www.facebook.com/events/192868581281151/
 
klinkt leuk, ik wil best een paar biertjes komen drinken en naar jullie gebliep luisteren, maar ik heb niet zo'n zin om lid van facebook te worden ;) ik neem aan dat je ook aan de deur een kaartje kan krijgen ? ik zie niet hoe laat het begint ?

Gezellig! Nee je hoeft niet lid van Facebook te worden.
We staan ook op de Paradiso site. Deuren gaan om 20:00 open en we beginnen om 20:30. Tickets zijn ook aan de deur te koop a 7.- en dat is incl daglidmaatschap.
 
Leuten!

Ik heb nog een plekje over, voor de liefhebber....
Vul 'm liever niet zelf in....

Dus, kom maar op. Wie durft!
 
Dank allen voor komen en dank natuurlijk aan alle artiesten!
Wat wil een mens nog meer. Volle bak en dak eraf!
Ik ging naar huis als een zeer content mens.
 
Hoi, ik was er ook bij en ik heb er erg van genoten. Erg inspirerend ook! Ik zit zelf pas net in de modulaire synth wereld, maar als ik wat gevorderd ben lijkt het me ook heel leuk om eens mee te doen. Tot die tijd kijk ik uit naar de volgende edities. :okdan:
 
Back
Top