• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen mooi analoog :)

Henckje

Nieuwkomer
Lid sinds
15 mei 2017
Berichten
20
Wegens samenwonen dun ik m'n prive-museum uit ;) Ophalen in het centrum van Amsterdam.

Roland TB-303
In nieuwstaat, optisch mooier ga je hem niet vinden, echt museum kwaliteit, niet 1 krasje, alle pots stevig, drukknopjes werken allemaal (een enkele iets harder indrukken.) En hij klinkt ook echt uber dik. Inclusief originele nette tas. Komt zo uit de NOS van een muziekwinkel in Belgie, sindsdien drie keer voorzichtig mee gejamd.
Prijs gezien de uitzonderlijke staat 2500 euro

Roland SH2
In zeer nette staat, dikste bassen met de discrete 2VC0+SUB die ik ooit in huis heb gehad.
Prijs 850 euro

Roland JX-3P
Optisch nette staat, technisch zeer goed. Wat een heerlijke bak, waardevolle klankaanvulling op je analoge arsenaal.
550 euro

Formanta Polivoks
In zeer nette staat verkerende analoge sovjet Formanta Polivoks. Dit is de derde die ik in m'n bezit heb gehad en ook gelijk de mooiste. Ze zijn eigenlijk nooit perfect en ook deze is niet 100% maar alles doet het en hij ziet er voor een Polivoks dus echt heel goed uit, en belangrijk: hij is compleet met kofferdesksel en pedaal. 1 toets heeft wat speling maar werkt perfect. Super brute bak, vuil en smerige sounds, gek op dit ding!
950 euro

Roland TR626
Zeer veel goede bruikbare sounds en veel individuele outputs. Veel vintage drums en outputs voor weinig geld. Nette staat.
150 euro
 
Back
Top