• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SH101, Polivoks, Yamaha CS10, eurorack, wmd geigercounterpepaal en meer

Boost303

Mono-Amine
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
1.944
Locatie
DenHaag
Heel soms wordt er een nieuwe synth op de markt gebracht waar ik instrumenten die ik eerst niet echt wilde verkopen toch op de 2e hands markt zet gezien het een droomsynth is voor mij (de arp 2600)

Vintage synths:

Yamaha CS10 vintage synth, gereviseerd door artefacts (de aphex twin analogue bubblebathsynth 599 euro
Orginele bijzonder goed klinkende versie van de Roland SH101, stuk uiit mijn hart maargoed het doel heiligs te middelen: 1199 euro
Formanta Polivoks met orginele kap! optisch niet in goed staat, de 40 levensjaren hebben zijn effect op het uiterlijk gehad maar dat doet niets af aan de synth en persoonlijk vindt ik dit hem juist meer karakter geven, zelf geimporteer duit Rusland en laten opknappen door artefacts, inclusief modifications: cv/gate inputs, en jack output zodat hij goed bruikbaar is, ik heb er zelf 1200 euro kosten in totaal aan gehad. 899, dit is echt ook alleen omdat ik heel graag die 2600 wil.

Ericasynths Analog Hihats A 169 euro
Harvestman / industrial music electronics polivoks filter, een van de eerste meest vuig en vet klinkende al lang niet meer verkrijgbare modellen 149 euro
Mutable instruments Braids, fabrieksmodel 249 euro
Ericasynths pico VCF 03 99 euro, vette powpasfilter in weinig HP
Ginko TT LFO v2, top lfo 129 euro, eventueel met een doepfer dual slew limiter voor 199 samen, een mooi setje samen
Bijzondere effecten:
WMD Geigercounter pedaal in nieuwstaat, 229 euro, koopje bijzonder vet en veelzijdig wavetable/filter.bitcrusher pedaal met 99 plekken om instellingen te saven, handig voor live
Korg Kaospad 3, 239 euro. Gaat ook alleen weg in het kadervan ik zou hem graag houden maargoed de 2600 is belangrijker
Alesis Quadraverb GT, meer vintage gaat het niet klinken superuitgebreid vele effecten tegelijkertijd en een analoge preamp/distortion 149 euro

Contact via PM, alles kan worden uitgeprobeerd en of opgehaald, ik woon op de grens van voorburg en den haag. Versturen kan ook maar de polivoks weegt meer dan 20 kilo dus die verzend ik liever niet, dat zou ee heel gedoe zijn, bij verzending kosten en risico koper

Wie het eerst komt, krijgt de voorkeur en de reservering

via pm is telefonisch contact daarna ook mogelijk.

groet,

Joost
 
Last edited by a moderator:
Back
Top