• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opzoek naar een nieuw baasje: Ensoniq, Lexicon, Korg, Behringer en Aphex spulletjes

JP8

Twist my knob? MY KNOB???
Lid sinds
16 augustus 2002
Berichten
451
Locatie
Utrecht
Opzoek naar een nieuw baasje: Ensoniq, Lexicon, Korg, Behringer en Aphex spulletjes

Aantal dingetjes in de aanbieding die ik niet meer gebruik. Allemaal prima spul. Gebreken worden vermeld indien van toepassing. Goudeerlijke handel. Bij ophalen is er voor forumleden gratis koffie. :okdan:

Ensoniq SQ2 transwave synthesizer/workstation
Fantastische synthesizer met 76(!) toetsen. Zeer gebruikersvriendelijke en compleet, mooie geluiden. Minpuntjes: de interne batterij moet vervangen worden (ben ik nog niet aan toegekomen) en de opdruk is hier en daar wat vervaagd door te fanatiek schoonmaken... Verder is dit een geweldige synth met goedspelend klavier die het helemaal doet. Mag weg omdat ik al een SQ-Rack heb en een ander fijn lang klavier.
Voor slechts €175,-


Behringer Ultra-Curve DSP 8000 digitale equalizer
Hele mooie digitale equalizer met vele functies, waaronder real-time-analysis (RTA). Mooi helder display en geen kraakjes of ruis! Mag weg I.v.m. upgrade studio. Heeft altijd in rookvrije studio in het rack gehangen, maar heeft geen rack-rash bij de oortjes (ik gebruik altijd washers). Een buitenkansje voor iemand die een goede multifunctionele equalizer zoekt.
Mag de deur uit voor €120,-


Korg P3 Pianomodule
Lang gebruikt vanwege de zeer bruikbare sound. Dé piano uit de M1, hét geluid van de jaren '80 en begin '90! Dit exemplaar ziet er nog heel erg goed uit voor z'n leeftijd. Staat inmiddels werkeloos in de studio, mag daarom naar een nieuw baasje. Werkt op een standaard 9-volt adapter, niet bijgeleverd.
Slechts €50,-


Lexicon MPX110 multi-effectprocessor
Mooie Lexicon effecten met dat fijne randje op de reverb. De echte Lexicon-sound in een betaalbaar doosje. Ziet er nog mooi uit. Zonder adapter.
Ophalen voor €80,-


Alesis MIDI-verb III multi-effectprocessor
Prima all-round effectprocessor. Was destijds een van de meestverkochte multi-effectprocessors. Ziet er goed gebruikt uit, maar doet het nog prima. Zonder adapter.
Ook voor €80,-


Aphex 104 Aural Exciter, Type C2
De bekende exciter van Aphex. Topsound! Ik heb er twee, dus deze mag weg. Zonder adapter.
Doe maar €130,-


Aphex 108 Easyrider Automatic Compressor
Kwaliteitscompressor van Aphex. Mooie schone compressie; hij doet zijn werk ongemerkt. Nauwelijks kleuring van het geluid. Misstaat niet in de professionele studio. Kan zich meten met de grotere merken. Nog altijd een topstuk. Zonder adapter.
Koopje voor €150,-


:beard:
Alles komt uit mijn privé-studio. Ik ben geen handelaar en ik doe niet aan BTW-onzin. Bij voorkeur ophalen (nabij Utrecht of Amsterdam). Verzenden is mogelijk op kosten en risico van de koper. Wordt uitsluitend verstuurd met PostNL. Bieden mag natuurlijk, maar laten we het netjes houden.
 
Er hebben zich geïnteresseerden gemeld voor de P3 en de MPX110, maar er zijn nog geen apparaten van eigenaar veranderd.
 
De Lexicon MPX110 heeft een nieuw baasje gevonden. Ze waren meteen goeie vriendjes. :okdan:

Blijft nog in de aanbieding:

- Ensoniq SQ2 transwave synthesizer/workstation - €175,-
- Behringer Ultra-Curve DSP 8000 digitale equalizer - €100,- PRIJSVERLAGING
- Korg P3 Pianomodule - €50,-
- Alesis MIDI-verb III multi-effectprocessor - €70,- PRIJSVERLAGING
- Aphex 104 Aural Exciter, Type C2 - €130,-
- Aphex 108 Easyrider Automatic Compressor - €150,-
:eureka:

Alleen voor forumleden: beide Aphexmodules, nu samen in één koop voor €200,-

:beard:
 
Ik heb ook nog twee prima flightcases liggen voor toetsenborden met 61 toetsen. Mogen weg voor €50,- per stuk
 
De Aphex Easy Rider 108 Automatic Compressor heeft inmiddels een nieuw baasje gevonden.

Blijft nog in de aanbieding:

- Ensoniq SQ2 transwave synthesizer/workstation - €175,-
- Behringer Ultra-Curve DSP 8000 digitale equalizer - €100,-
- Korg P3 Pianomodule - €50,-
- Alesis MIDI-Verb III multi-effectprocessor - €70,-
- Aphex 104 Aural Exciter, Type C2 - €130,-
 
De Korg P3 heeft een nieuw baasje gevonden.

Blijft nog in de aanbieding:

- Ensoniq SQ2 transwave synthesizer/workstation - €175,-
- Behringer Ultra-Curve DSP 8000 digitale equalizer - €100,-
- Alesis MIDI-Verb III multi-effectprocessor - €60,- PRIJSVERLAGING
- Aphex 104 Aural Exciter, Type C2 - €130,-
- Flightcase voor 88-toetsensynth/piano - €100,-
- 2x Flightcase voor 61-toetsensynth - €50,- per stuk

Bieden mag en misschien ben ik wel te porren voor een leuk ruilvoorstel.
 
De Ensoniq SQ2 is naar een nieuwe eigenaar verhuisd.

Blijft nog in de aanbieding:

- Behringer Ultra-Curve DSP 8000 digitale equalizer - €100,-

- Alesis MIDI-Verb III multi-effectprocessor - €60,-

- Aphex 104 Aural Exciter, Type C2 - €130,-

- Flightcase voor 88-toetsensynth/piano - €100,-

- 2x Flightcase voor 61-toetsensynth - €50,- per stuk
 
En de Behringer DSP8000 Ultracurve is verhuisd naar iemand die beloofd heeft er goed voor te zorgen. De lijst wordt kleiner. Wie maakt me los? :P

Blijft nog in de aanbieding:

- Alesis MIDI-Verb III multi-effectprocessor - €60,-
- Aphex 104 Aural Exciter, Type C2 - €120,- PRIJSVERLAGING!
- Flightcase voor 88-toetsensynth/piano - €100,- (of een goed bod)
- 2x Flightcase voor 61-toetsensynth - €50,- per stuk (of een goed bod)
 
Back
Top