• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Behringer TD-3 BK, Waldorf Streichfett, Boss Metalzone + andere FX

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Occult Audio

Ingeburgerd
Lid sinds
21 Maart 2016
Berichten
70
Locatie
Gent
Te koop:

Behringer TD-3 BK - 95 Euro

De zwarte versie! Als nieuw, echt amper gebruikt, misschien 3x in totaal aangeraakt.
Mag weg omdat ik te lui ben om de sequencer aan te leren, en heb nog een andere acidbak staan die veel makkelijker is. Geluid van de TD-3 is wel echt dik!
Nog garantie op tot Juni 2022! Compleet met originele oplader, doos, (zeer beknopte) quickstart manual, stickers, etc.


Waldorf Streichfett – 160 Euro

Deze synth is ook toevallig zwart, dus samen maken ze wel een mooi setje! Mag weg omdat ie te weinig gebruikt wordt hier...
In elk geval is deze streichfett in prima staat, ook weer van de eerste eigenaar gekocht. Wel zijn sommige memory knoppen iets te stroef naar mijn gevoel. Cosmetisch zeker in orde en werkt 100% zoals het hoort.

De originele adapter en doos (die er wat belabberd uit ziet) zit er ook bij en de (zeer beknopte) handleiding..


FX pedalen

Behringer vintage tube monster VT999 - 35 eu

Tube overdrive met uitgebreide tone en gain regeling. Weinig gebruikt.
– komt met eigen adapter, doos moet ik eens zoeken maar ligt hier wel ergens.

Boss Metalzone MT-2 - 45 eu

Legendarisch distortion pedaal!
Heb hem zelf zeer weinig gebruikt, de vorige eigenaar mss wel iets meer.
– eigen adapter

TC Electronic echobrain - 30 eu

Analoge delay, basic BBD setup. Zeer weinig gebruikt.
- doos heb ik misschien wel nog, moet ik eens zoeken.

Eno AD6 - 20 eu

Basic Analoge delay in micro formaat. Zeer weinig gebruikt.


Gratis een spectaculair geavanceerde (niet dus) Behringer FX 600 multi fx pedaal erbij als je de pedalen tesamen koopt als set!


Afhalen in Gent of kan verstuurd worden op kosten van de koper!
 

Attachments

  • streichfett 1.jpeg
    streichfett 1.jpeg
    239,1 KB · Bekeken: 268
  • streichfett 2.jpeg
    streichfett 2.jpeg
    224,1 KB · Bekeken: 167
  • TD 3 1.jpeg
    TD 3 1.jpeg
    210,9 KB · Bekeken: 167
  • TD 3 2.jpeg
    TD 3 2.jpeg
    249,8 KB · Bekeken: 216
  • FX pedalen.jpeg
    FX pedalen.jpeg
    313,4 KB · Bekeken: 226
update:
Streichfett verkocht
Tc electronic echobrain verkocht
Behringer tube monster verkocht

TD-3 terug te koop!
 
ENO AD6 & Boss Metalzone MT2 verkocht!

Behringer TD3 BK prijs verlaging: 90eu.
Dit toestel verkeert in uiterste nieuwstaat, is amper aangeraakt en zit nog garantie op!
 
Back
Top